Onkyo BD-SP309 "Kan geen internet verbinding maken"

Pagina: 1
Acties:

• Brainiacs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 22:54
Beste tweakers, ik heb sinds een paar dagen een Onkyo TX-NR809 met daaraan een BD-SP309 bluray speler.
Vandaag dacht ik even lekker een filmpje te gaan streamen om uit te testen. Helaas ging dit niet werken, de speler geeft aan: "Kan geen internet verbinding maken" Dus wat heb ik gedaan, heb een firmware update gedaan.... gek genoeg kon hij die wel downloaden.
Hierna nog steeds hetzelfde probleem. Ik snap het niet want ten eerste heb ik geen internet nodig om een filmpje te streamen en ten 2e kan hij wel een firmware update doen.

Iemand misschien een idee waar ik het nog kan zoeken? Ik heb al gezocht op internet maar kan het zo niet vinden eigenlijk.

Verwijderd

Ik heb ook het zelfde probleem met mijn onkyo bd sp-309.
Heb ook geen idee wat de oplossing is.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:57

icecreamfarmer

en het is

Ik heb precies hetzelfde.

Onkyoi gemaild maar nooit antwoord gehad.
Het gekke is dat het af en toe wel werkt en het ook gewerkt heeft.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-01 08:46
Ook ik ben opzoek naar een oplossing, heeft één van jullie inmiddels wat gevonden?

Mijn Onkyo HT-S9405THX zit op hetzelfde netwerk via dezelfde switch naar mijn Ziggo modem/router en kan prima muziek afspelen via DLNA vanaf mijn telefoon, maar de blurayspeler weigert helaas.
icecreamfarmer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:57:
Ik heb precies hetzelfde.

Onkyoi gemaild maar nooit antwoord gehad.
Het gekke is dat het af en toe wel werkt en het ook gewerkt heeft.
Icecreamfarmer, ik kwam diverse posts over de sp309 van je tegen in een ander forum hier op tweakers, zo te zien ben je al sinds augustus opzoek naar een oplossing, nog steeds niets gevonden?

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:57

icecreamfarmer

en het is

Toverdoos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:30:
Ook ik ben opzoek naar een oplossing, heeft één van jullie inmiddels wat gevonden?

Mijn Onkyo HT-S9405THX zit op hetzelfde netwerk via dezelfde switch naar mijn Ziggo modem/router en kan prima muziek afspelen via DLNA vanaf mijn telefoon, maar de blurayspeler weigert helaas.

[...]

Icecreamfarmer, ik kwam diverse posts over de sp309 van je tegen in een ander forum hier op tweakers, zo te zien ben je al sinds augustus opzoek naar een oplossing, nog steeds niets gevonden?
Nee, ik heb het maar laten rusten had er geen zin meer in om meer tijd in te steken.
Maar wat ik nog het raarste vind is dat het wel (even) gewerkt heeft.
Zou iemand met een twitteraccount het aan de webcare kunnen vragen?

ik zie ik zie wat jij niet ziet