KPN - Spotify Account KPN

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 21:53
Medio januari heb ik een bepaald glasvezel abonnement bij KPN afgesloten. Enkel en alleen omdat ik dan een Spotify account erbij 'kreeg'.

Nu, 2,5 maand later, en vele, vele telefoongesprekken later, nog steeds geen account van Spotify via de KPN. Wel al 3 rekeningen ontvangen, dat gaat erg goed.

Keer op keer wordt mij beloofd de inlogcodes binnen 10 werkdagen op te sturen. Daarna blijft het angstvallig stil, totdat ik weer bel, en hele riedel opnieuw begint.

Om gek van te worden, met name de onmacht!

Op internet staan vele van dit soort ervaringen.

Heeft iemand een tip hoe ik moet handelen?

Groet

Alphons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens het webcare team te tweeten, daar heb ik zelf goede ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer eens een evenredig deel van je maandbedrag te storneren, moet je kijken hoe snel je contact hebt met zo'n bedrijf.

Ik weet het: het is geen oplossing waar je op zit te wachten. Als ettelijke telefoontjes steeds tot niets leiden dan moet je iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sypie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:46:
Probeer eens een evenredig deel van je maandbedrag te storneren, moet je kijken hoe snel je contact hebt met zo'n bedrijf.

Ik weet het: het is geen oplossing waar je op zit te wachten. Als ettelijke telefoontjes steeds tot niets leiden dan moet je iets.
Yep want de administratie afdeling behandelt ook spotify accounts :') denk je nou echt dat ze daar bij KPN denken van "oh meneer x heeft zijn maandelijkse rekening gestorneerd laten we snel zijn spotify account details opsturen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt na het storneren wél even bellen met de mededeling: de rest van het geld komt als het Spotify-gebeuren binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:39:
Probeer eens het webcare team te tweeten, daar heb ik zelf goede ervaring mee.
Dit zou ik inderdaad ook even proberen, zelf ook gedaan afgelopen week en wonderbaarlijk genoeg was mijn probleem toen ineens binnen een uur weg. https://twitter.com/#!/KPNwebcare

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sypie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:50:
Je kunt na het storneren wél even bellen met de mededeling: de rest van het geld komt als het Spotify-gebeuren binnen is.
Dat gaan ze toch niet zitten lezen.. denk jij dat KPN 12 klanten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:11

Barrycade

Through the...

Uh?
Enkel en alleen omdat ik dan een Spotify account erbij 'kreeg'.
Los natuurlijk dat ze moeten leveren wat ze beloven, kan ik me niet voorstellen dat dát echt de enkele reden was dat je klant bent geworden van KPN glasvezel.

Als dat wel zo is, verzoek jeaan de helpdesk om die reden om naar het goedkoopste abbo terug te stappen en betaal je zelf Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
Tweet zal ik proberen. Inderdaad de enige reden mijn glasvezelabonnement te upgraden ,naar zilver (ik had brons, dat is zonder spotify). Ik heb inmiddels al weer maanden ook een betaald spotify account. Betaal nu dus feitelijk dubbel. Die rekening krijgt men tzt, desnoods via de rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
Tot nu toe geen resultaat. Zelfs in contact met Spotify UK geweest. Daar zeggen zij dat KPN de codes uitgeeft en zij hier echt niets aan kunnen doen. KPN zegt via mail en telefoon en brief alles in het werk gesteld te hebben om mij een code te kunnen verstrekken en dat zij dit ook echt hebben aangevraagd. In dezelfde brief staat echter ook dat zij niet zeker weten dat het probleem nu echt is verholpen. NU VRAAG IK JE?

Wat is dit voor een bedrijf? Men kan blijkbaar geen code verstrekken, of men weigert dit probleem echt aan te pakken, en kom ik gewoon niet verder dan de goedwillende maar niets kunnende call centre medewerker.

HELP?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:34
Heb je al over nagedacht om het te laten ontbinden omdat kpn de overeenkomst niet nakomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
Zekers, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel tevreden ben over de rest van hun service en producten.
Pagina: 1