Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy--93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:58
Ik heb sinds gister een probleem met mijn telefoon.

De telefoon blijft namelijk herstarten wanneer ik hem aan zet. of het nou met of zonder simkaart is. De telefoon start normaal op, dus eerst samsung wave gt-s8500, dan het bada thema filmpje. Wanneer ik een simkaart heb moet ik nu dus mijn pincode invoeren dan gaat hij vervolgens naar het samsung mob!le scherm en vanaf hier begint die weer opnieuw.

Ik weet niet meer precies welke versie van de firmware het was maar dit was de officiële release van bada 2.0 via kies. Ik heb zeker meer dan een maand gebruik gemaakt van bada 2.0 zonder enige problemen. Het is dus zo spontaan gekomen zonder dat ik wat aangepast heb op de telefoon zelf of via de computer (update ofzo).

Het liefst zou ik dit wanneer mogelijk zelf oplossen omdat ik weinig zin heb om hem op te sturen en dan een paar weken kwijt te zijn.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408099

Beste Roy--93,

Beschik je over de mogelijkheid om een andere SIM-kaart uit te proberen? Het is mogelijk dat de jouwe een kleine kortsluiting veroorzaakt waardoor het toestel niet kan booten.
Je zou anders nog kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je de telefoon opstart terwijl deze aan de lader zit.
Als de storing hierna nog steeds aanhoudt, kunnen wij jou enkel nog adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Alex