Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DarceyE
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09-2022
Good day,

Ik wil binnenkort mijn eerste abbo afsluiten. Ik ben klaar met prepaid. Ik zit nu op een BB (kloteding), je kan er niks op doen behalve ping, twitter en facebook.

Ik heb vele problemen met BB gehad, dus die wordt t m niet meer.

Ik zoek nu een touchscreen telefoon, het liefst Android. Windows phone (sorry voor de fans) vind ik imho echt bagger en iOs heb ik al op de touch die ik nog af en toe gebruik. Bevalt me ook niet zo. Ik heb wel vaker met Android gewerkt dusja..

Ik wil max. 35 euro/maand betalen, wil 1 gig internet, en sms/minuten kijk ik wel. Voldoende in ieder geval. Ik zelf zat te denken aan een Hi abbo.

Ik dacht aan mobiel de Sensation XE, van HTC. Ik heb reviews gelezen en hij lijkt mij wel geschrikt. Ik wil een capacatief touch en een glad scherm zoals de iPhone (een vriend had de Desire Z en dat scherm was erg ruw leek het wel). Ik wil ook het liefst een 4 inch mobiel. Note is me weer te veel. SG II wil ik liever niet. Ik ben niet zo gek van de design, en de prijs ligt hoger dan bij andere.

Dus mensen, welke abbo en welke telefoon raden jullie mij aan? Ik moet er wel 2 jaar mee doen dus houd daar rekening mee :p

Bvd,
Darcey

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 19:52

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik denk dat je met een beetje goed zoeken al makkelijk zelf aan antwoorden kunt komen.
Kijk bijvoorbeeld op:
http://www.kiesmobiel.nl/

Bijna alle abonnementen zijn tegenwoordig gebaseerd op internet. Voor €35 per maand heb je vaak nog geen 1 gig.

Verwijderd

http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=937&callme=

1 jarig abbo inclusief nieuwste htc one x. 42,50 per maand maar je krijg eerste 4 maanden korting dus kom je ongeveer wel op 35 euro in de maand.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic past beter in Mobile Aankoopadviesforum, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• DarceyE
danku!

• DarceyE
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:21:
http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=937&callme=

1 jarig abbo inclusief nieuwste htc one x. 42,50 per maand maar je krijg eerste 4 maanden korting dus kom je ongeveer wel op 35 euro in de maand.
Is die site betrouwbaar? Kan je dit ook via een winkel doen? Ik heb namelijk liever via een webshop die ik zelf ken (zoals gewoon t-mobile), of in de winkel :$

--
Ik heb nu dit geselecteerd:

HTC Sensation XL beats solo white (die verkoop ik;D)
100 belminuten, onbeperkt sms en 1000mb internet

2 jaar abbo, 50 euro aansluitkosten etc.
eerste 8 maand 21,50 en 14 mnd 43 euries.

Niet slecht liek mie toch?

[ Voor 17% gewijzigd door DarceyE op 29-03-2012 00:33 ]

• DarceyE
Ik heb de Sensation even in mijn hand gehad, en ik moet eerlijk zijn: hij viel niet goed aan. Ik ben van touchscreen de geweldige SGSII gewend, en dit was toch een tikkie minder. Ik ga dnek ik voor de SII of voor de Note denk ik. Die zijn atm gratis bij een 2 jarig abbo :)

• DarceyE
Ik neem waarschijnlijk de Samsung Galaxy Note. Nu ook gratis bij 2 jarig abbo :)
Pagina: 1