Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Is er iemand met een galaxy s plus die wat ervaringen kan delen mbt accuduur?

Ik probeer mijn vriendin te helpen met het vinden van een nieuwe telefoon. Het lijkt erop dat er gekozen moet worden tussen de Ace (190 euro) en de S plus (275 euro). De ace lijkt prima te voldoen, bij de mediamarkt kon ik er even mee internetten. Echter op internet zijn diverse berichten te vinden dat de Ace wel erg snel moet worden opgeladen.

In het Galaxy ace topic kwam ik het volgende plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sz7pR.png

Het verschil tussen de Galaxy ace en de S Plus is 300mah in de accu, echter de s plus heeft 1400mhz ipv 800mhz. Het is dus onduidelijk of de S nu langer meegaat, of niet.

Even voor de duidelijkheid, het maakt me niet uit dat een accu leeg is na x uur bij 100% belasting. Het gaat me puur om "normaal' gebruik (gps uit, wifi aan, skype +whastapp aan, niet echt internetten).

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 28-03-2012 16:24 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Kiezen is helemaal niet van toepassing tussen de Ace en de S Plus ;)

... S Plus it is then! (Natuurlijk moet je dat zelf bepalen)

Mijn vriendin heeft ook een S Plus, zij kan er zat een dag mee maar doet hem wel elke nacht aan de lader.Whatsapp, internet, wifi altijd aan, gps uit, veel wordfeud en draw something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
De ace schijnt om 17h leeg te zijn dus dan is dat wel een grote "plus" voor de s plus :+ .

Mbt die keuze tja ze heeft nu een samsung star qwerty (ze wilde zo graag een toetsenbordje...) dus die Ace is al een soort porsche en de s plus een ferrari 8) . De verschillen die ik kon ontdekken waren +0.5inch scherm, hogere resolutie scherm, 720p filmpjes, 1400mhz ipv 800mhz, 512 ipv 278mb ram. Voor mij zelf genoeg verschillen om voor het duurdere model te gaan, maar of zij het ook gaat merken dat weet ik niet :P.

Hoe zit het met geheugengebruik in adroid. Zit je snel aan die 278 mb?

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 28-03-2012 17:37 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
De Ace is een erg traaaaaaaaaaaggg toestel. Vooral in games en apps. Kies voor de S plus of de nieuwe galaxy R. 512 MB is echt een minimum voor hedendaagse android toestellen en hoe meer hoe beter. Qua batterij zou ik me niet zo snel iets aan trekken, alle hedendaagse smartphones dienen elke dag opgeladen te worden.
sdk1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:36:
De ace schijnt om 17h leeg te zijn dus dan is dat wel een grote "plus" voor de s plus :+ .

Mbt die keuze tja ze heeft nu een samsung star qwerty (ze wilde zo graag een toetsenbordje...) dus die Ace is al een soort porsche en de s plus een ferrari 8) . De verschillen die ik kon ontdekken waren +0.5inch scherm, hogere resolutie scherm, 720p filmpjes, 1400mhz ipv 800mhz, 512 ipv 278mb ram. Voor mij zelf genoeg verschillen om voor het duurdere model te gaan, maar of zei het ook gaat merken dat weet ik niet :P.

Hoe zit het met geheugengebruik in adroid. Zit je snel aan die 278 mb?