Gratis abbo?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
hoihoi,

Ik zag op telecom.nu een aanbieding die ik bijna niet geloof:

Je krijgt voor nop een simkaart, zonder abbokosten, met f 45 p/m gratis bellen?

hier moet toch een "addertje" onder het gras zitten, want hoe verdienen ze anders?

Heeft iemand hier ervaring mee, post het dan aub ff.

Bedankt !

ojaa, de url: www.telecom.nu/gsm_abonnementen_dutchtone_abonnementen.html

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit is de nieuwe hype in telefoonland :)

De 'adder' is dat je geen GSM erbij krijgt.

Hierdoor besparen de providers enorm veel geld en geven ze het geld, laten we zeggen 500 piek, wat ze normaal uitgeven aan een gratis telefoon nu gewoon aan een gratis abo uit.

As simple as that, geen adder dus.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

komt wel vaker voor. zeker die dutchtone 180 abbo s.(heb er zelf een. niet van telecom.nu maar van gotch4u.nl)
Geld wordt verdiend doordat de verkoper een premie krijgt van dutchtone (normaal krijg je daarom veel korting op je gsm).
Dutchtone verdient die premie terug als jij meer belt dan die 45 gulden en aan mensen die jou bellen (vandaar dat bellen naar mobiel schandalig duur is).

edit: grammo

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Xandrios
ik heb nog een unlockte nokia 6250 liggen, daa kan ik hem zo inprikken, en f 45 per maand voor nop opbellen? (:):):):))

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 22:08 schreef Cutebritney het volgende:
ik heb nog een unlockte nokia 6250 liggen, daa kan ik hem zo inprikken, en f 45 per maand voor nop opbellen? (:):):):))
Yep. :7

• Xandrios
Hee, bedank lui, ik ga ff een abbootje afsluiten !!

Verwijderd

Met telecom.nu heb ik problemen gehad, aangezien ze die teruggave nog steeds niet hebben uitgekeerd. (had al in december moeten gebeuren)
Dusssss...
Ik heb gemaild: geen antwoord.
Boze fax gestuurd, ook nog niks gehoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op zaterdag 24 maart 2001 23:04 schreef johnny appleseed het volgende:
Met telecom.nu heb ik problemen gehad, aangezien ze die teruggave nog steeds niet hebben uitgekeerd. (had al in december moeten gebeuren)
Dusssss...
Ik heb gemaild: geen antwoord.
Boze fax gestuurd, ook nog niks gehoord.
Ik wacht ook op de verrekening met GSMweb. Maar zij hebben nog een week volgens hun schema om op m'n rekening te storten (6 weken).

Maar terug naar jouw probleem. Wordt het niet even tijd om een dreigbriefje/mailtje op te sturen met daarin je probleem uitgelegd. En indien zij binnen 7 dagen niet reageren, dat je dan even je situatie voorlegt bij 10 van de meest bezochte internetforums in nederland?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
heb het ook gedaan eentje van gsm.nl
telfort en eentje dutchstone van ergens anders
ging allebei goed

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 23:43
Ik heb paar maanden geleden bij www.gsm.nl een Dutchtone Allin 180 afgesloten... Zo'n maand erna netjes het geld op m'n rekening gekregen...:) Ook GSMWEB betaald uit hoor, mijn broer heeft daar een abo weg...

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 23:17 schreef athlonkmf het volgende:
Maar terug naar jouw probleem. Wordt het niet even tijd om een dreigbriefje/mailtje op te sturen met daarin je probleem uitgelegd. En indien zij binnen 7 dagen niet reageren, dat je dan even je situatie voorlegt bij 10 van de meest bezochte internetforums in nederland?
Nou, ik had dus leuk zo'n gratis telefoontje + abo (speciale actie) besteld voor mijn moeder.
Ik heb toen een mailtje gestuurd en mijn pa zei daarna dat hij het wel zou regelen.
Zal dalijk eens vragen wat het geworden is, ik heb het zwart op wit in een brief van ze, dus....

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb ook prcies hetzelfde abbo van
dutchtone bij www.gsmweb.nl

en het werkt fantastisch

Verwijderd

misschien deze nog leuker??
180 per maand gratis :)
hierow

Verwijderd

ging ff fout... sorry....

maar let er wel ff op dat je een telefoon moet hebben zonder simlock (duh)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 15:17
http://www.gsmstunter.nl/lib120.htm

deze dan? Kwam ik tegen, Vodafone 120 abbo gratis!
Kijk ik ergens overheen of kan je hier echt voor nop bellen (waar zijn de aansluitkosten?), vertrouw het voor geen cent eigenlijk ... anders neemt toch iedereen zo'n abbo van 2 uur voor niks bellen.

ps, is zo'n internet winkel nog wat? Als mijn toestel stuk gaat kan ik hier in de stad met dat ding terug in een winkel vol klanten, maar via internet lijkt me toch een heisa.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Hmmz tja een topic van een jaar oud. :)
Hier mag je wmb verder gaan:

[topic=431702/1/150]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.