Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Rating zien in reactiesoverzicht

Pagina: 1
Acties:

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:11
Zou het niet makkelijk zijn als je op deze pagina http://tweakers.net/searc...eacties&Query=TheNephilim de rating per reactie kon zien?

Ik plaats af en toe reacties en vind het wel leuk om de rating na een tijdje te bekijken. Nu moet ik de artikelen doorspitten, maar dat moet toch in dat overzicht bij zoeken kunnen. Of op een ander plekje de laatste (10) reacties met de rating die je er voor kreeg.

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Seconded! Zelf heb ik dat ook best vaak, dat ik wil kijken wat m'n rating de laatste tijd is, maar om nou alles aan te gaan klikken :o

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hoe moet je dat weergeven bij meerdere reacties op een artikel?

• TheNephilim
Erkens schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:23:
Hoe moet je dat weergeven bij meerdere reacties op een artikel?
Je kunt toch per reactie een record weergeven ipv per artikel/video/review/etc. De grote vraag is of het weergegeven kan worden. Daarna kijken waar je dat gaat doen, misschien een aparte pagina, of kan er gewoon een tabelletje ergens bij gezet worden met de laatste 50 (?) reacties of iets dergelijks.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Je kunt ze opzich mooi groeperen per artikel, dat is denk ik niet echt een probleem

De manier van je eigen reacties volgen en wat anderen er van vinden/op reageren gaat nog een keer op de schop :)

• TheNephilim
Oké er word aan iets gewerkt dus! Prima, dan wacht ik met spanning af :D

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik zeg niet dat er nu aan gewerkt wordt. Ik zeg dat het nog een keer op de schop gaat :)
Pagina: 1