Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvkxtrm
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Tot mijn verbazing zag ik dat mijn data limiet is verlaagt naar 759 mb. Voorheen was dit 999mb waar ik dus ook mijn contract voor heb getekend.

mijn vraag luid: Is dit zomaar toegestaan? moet ik dit maar accepteren? is hier het één of ander aan te doen?

Groet Nick.

Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses,you can sitll raed it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 11:36

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ga eerst eens bellen met vodafone voordat je uit je plaat gaat. Misschien is het gewoon een foutje. Mijn ervaring is dat wat Vodafone op de website toont bij lange na niet accuraat is.

Als ze inderdaad de voorwaarden van je contract hebben aangepast hoef je dat natuurlijk niet te accepteren. Doe je dat wel, dan ga je akkoord met het nieuwe contract, doe je dat niet, kun je het kosteloos ontbinden. De voorwaarden zijn immers eenzijdig gewijzigd.

[ Voor 42% gewijzigd door Pixeltje op 28-03-2012 09:44 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zal wel een foutje (in de weergave) zijn.
ik heb nog een oud vodafone abbo (zonder datalimiet maar een FUP) en die hebben ze ook 'ineens' naar 1024 mb limiet gezet.
daar ben ik de afgelopen maanden regelmatig zwaar overheen gegaan. maar op de facturen stond alle data netjes op 0 qua kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dit is puur in de tool, bij mij staat dit er al ruim een jaar in terwijl ik ook getekend heb voor onbeperkt. Destijds in overleg met medewerker van Vodafone gewoon even een gig erdoorheen gestouwd en gekeken wat er gebeurde: Niks dus.