Ik heb een paar dagen terug een nieuwe PC samengesteld (inventaris: Nieuwe PC 2012) en heb hier nu een klein probleempje mee... Namelijk dat wanneer er een externe USB 3.0 HD (in dit geval een Samsung S2 Portable USB 3.0 1TB) aangesloten zit op een van de USB 3.0 poorten op de voorkant van de kast de computer helemaal niet wil opstarten .. hij loopt dan gewoon vast bij het initialiseren van de harde schijven e.d. in de eerste 5 seconden van het opstartproces... als ik de harde schijf unplug en de computer reset dan start hij wel weer goed op .. de harde schijf doet het verder gewoon goed als ik em er in windows inplug
alles zit verder goed aangesloten en ik heb geen andere problemen gehad sinds ik em in elkaar heb gezet... heeft er iemand anders ook zoiets ervaren met dit mobo? ik heb via google 1 iemand gevonden die melding maakt van hetzelfde probleem icm dit moederbord .. echter heb ik verder geen oplossing gevonden en geen idee wat uiteindelijk dit probleem precies veroorzaakt
alles zit verder goed aangesloten en ik heb geen andere problemen gehad sinds ik em in elkaar heb gezet... heeft er iemand anders ook zoiets ervaren met dit mobo? ik heb via google 1 iemand gevonden die melding maakt van hetzelfde probleem icm dit moederbord .. echter heb ik verder geen oplossing gevonden en geen idee wat uiteindelijk dit probleem precies veroorzaakt