blijf maar BSOD krijgen en kan niet herinstaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36
nou mn computer doet dus raar, de laatste tijd word ik op W7 gek van de constante BSOD en dan ook als ik hem probeer op te starten, maar soms start ie wel op.

het startscherm van mn mobo duurt ook opeens veel langer dan normaal en dan ook weer niet.

dus ik probeer opnieuw te instaleren maar hij herkent mn speler opeens niet, omdat ik vermoed dat het aan mn windows instalatie ligt (want ik zit nu op hetzelfde systeem aleen dan op ubuntu), mja ik kan niks want hij herkent de speler opeens niet tijdens het opstarten.

wat kan er mis zijn?

mobo is een 790FX-GD70 (AMD 790FX (RD790))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:49
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Wat zijn al je pc onderdelen?
Wanneer kreeg je BSOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-10 10:35

Pixeltje

Woo-woohoo!

Dakka,

Je vorige topic [.......]

*knip* Bedankt voor je hulp, maar de volgende keer graag 'gewoon' een TR

[ Voor 119% gewijzigd door TheVMaster op 28-03-2012 12:03 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Afgezien van het feit dat je topic de vorige keer in een verkeerd forum stond, gaf Bolletje92 ook al aan dat het topic niet echt topic waardig was kun je daarom (bij een volgend topic) ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.