Ik wil mijn adressen in mijn outlook opslaan, maar dan via een onafhankelijk programma. Is er een programma waarmee je de adressen kan integreren in outlook(en evt. thunderbird)? Ik ben hier namelijk niet bekend mee.
Wat is er mis met de importfunctie van Outlook?
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Wat versta je precies onder 'adressen' ? E-mail adressen, adres gegevens van contactpersonen ?
Wat bedoel je precies? Je wilt ze niet alleen in Outlook opslaan?
Je kunt je contactpersonen exporteren in een csv-bestand of opslaan als een vcf-bestand.
Ook kun je een Hotmail account aanmaken en de contacten beschikbaar maken in/synchroniseren met Outlook via de Outlook Hotmail Connector.
Anders, zoals je ook aan de andere reacties kunt zien, moet je toch echt wat meer informatie geven omtrent wat en waarom.
Je kunt je contactpersonen exporteren in een csv-bestand of opslaan als een vcf-bestand.
Ook kun je een Hotmail account aanmaken en de contacten beschikbaar maken in/synchroniseren met Outlook via de Outlook Hotmail Connector.
Anders, zoals je ook aan de andere reacties kunt zien, moet je toch echt wat meer informatie geven omtrent wat en waarom.
Kortom: geef ajb even meer info over wat je precies bedoelt (en niet onbelangrijk: welke methoden je probeerde maar niet voldeden).
De vraag is nu niet helder genoeg om echt mee te denken.
Dat gezegd hebbende: welkom op GoT!
De vraag is nu niet helder genoeg om echt mee te denken.
Dat gezegd hebbende: welkom op GoT!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Sorry voor de onduidelijke uitleg. Het betreffen gegevens van adreskaartjes die nog ingevoerd op de pc moeten worden. Degene waarvoor ik dit doe werkt met outlook (denk 2010) maar ik heb geen outlook op mijn pc staan, vandaar dat ik het niet daarop kan invoeren en dan overzetten naar zijn pc. Ik ben niet echt bekend met outlook.
Nog bedankt voor het welkom heten, normaal las ik alleen mee. Ik had nu pas een account aangemaakt, omdat ik een vraag had en meestal weinig kan toevoegen aan de reacties die er al staan.
Nog bedankt voor het welkom heten, normaal las ik alleen mee. Ik had nu pas een account aangemaakt, omdat ik een vraag had en meestal weinig kan toevoegen aan de reacties die er al staan.
Ah zo. Dan zou ik denken aan een "cloud" opslag van contacts zoals Google of MS en zo met een gedeeld account contacten delen. Maar eerlijk gezegd zou ik eerder het invoeren of door de eigenaar zelf laten doen of het interessant genoeg maken om de tools te kunnen kopen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ok, maar het is niet mogelijk om het ergens anders in te voeren en dan te importeren naar outlook? Hij wil het perse in outlook hebben namelijk. Het zijn er aardig wat( van een bedrijf) en hij heeft zelf hier geen tijd voor.
Volgens mij kan outlook gewoon vcf-bestanden importeren, die kan je desnoods in notepad aanmaken (maar er zijn een hoop programma's waarmee het wellicht wat makkelijker gaat).
[ Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 29-03-2012 12:35 ]
Outlook heeft verschillende import en export manieren.
je opdrachtgever zou eerst een export kunnen maken van een map met Contactpersonen naar een Excel bestand.
Excel bestand sturen aan jou.
Jij bewerkt excel bestand, voegt records toe (gebruik ALLEEN de kolommen die in de export staan!)
Opdrachtgever import sheet weer. Klaar!
VCF is ook een mooie optie idd.
je opdrachtgever zou eerst een export kunnen maken van een map met Contactpersonen naar een Excel bestand.
Excel bestand sturen aan jou.
Jij bewerkt excel bestand, voegt records toe (gebruik ALLEEN de kolommen die in de export staan!)
Opdrachtgever import sheet weer. Klaar!
VCF is ook een mooie optie idd.
Pagina: 1