• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hallo iedereen, ik zit met een probleem met mijn tv.

Het probleem:

De televisie flikkert op willekeurige momenten, wanneer er een apparaat is aangesloten via hdmi. Om een beetje weer te geven > het filmpje hierin heeft hetzelfde alleen heb ik het op dit moment minder erg.

De Tv:

Samsung LE32B554M2PXXN

Beeld
• Technologie: LCD met CCFL achtergrondverlichting
• Zichtbare beeld diagonaal: 32 inch (82 cm)
• Paneel type: Clear Panel
• Resolutie: 1920 x 1080p
• DNIe+ Engine
• Dynamic Contrast: High Contrast
• Wide Color Enhancer versie 2
• 1080 24p Real Movie

Features
• Teletext(TTXT): 1000p
• Digitale TV Tuner DVB-T en DVB-C CI+ (afhankelijk van ondersteuning kabelbedrijf)
• EPG

Aansluitingen
• HDMI: 4x
• Anynet+(HDMI-CEC)
• Component: 1x
• Composiet: 1x
• Scart: 2x
• PC input (D-sub): 1x
• Digital Audio (Optisch): 1x
• Hoofdtelefoon: 1x
• Audio Out: 1x
• USB: 1x

Audio
• Sound Effect Systeem: SRS Trusurround HD
• Uitgangsvermogen: 20 Watt

Software versie is :

T-CHL5CIPDEUC-2009.2

(Is de nieuwste maar stamt al uit 2010)

Welke apparaten

Ik heb een bluray speler
Een laptop
Een Xbox 360

Elke met hun eigen HDMI kabel en eigen hdmi ingang ( mijn tv heeft er 4, en met elke is hetzelfde probleem )
(HDMI kabels zijn 3"verschillende. )

Wat heb ik geprobeerd:

Apparaten op andere HDMI aansluiting aangesloten, en de kabels onderling gewisseld.

[ Voor 48% gewijzigd door johanneslol op 28-03-2012 19:47 . Reden: Info toegevoegd ]

Verwijderd

welke tv heb je?

en heb je al een firmware update gedaan van de tv?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat lijkt op een foute HDMI-handshake. Zijn het allemaal identieke kabels (zelfde merk, etc?).

Wellicht kun je een action HDMI kabel van 3 euro proberen (handig om te testen + meteen een reserve)

VUl verdre je topicstart nog even aan met de juiste informatie over je televisie, gebruikte kabels en dat filmpje mag je ook direct linken vanaf Youtube. Daar hoeft dat andere forum niet voor gebruikt te worden. Zo blijft het wat overzichtelijker. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Michael Knight schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:50:
Dat lijkt op een foute HDMI-handshake. Zijn het allemaal identieke kabels (zelfde merk, etc?).

Wellicht kun je een action HDMI kabel van 3 euro proberen (handig om te testen + meteen een reserve)

VUl verdre je topicstart nog even aan met de juiste informatie over je televisie, gebruikte kabels en dat filmpje mag je ook direct linken vanaf Youtube. Daar hoeft dat andere forum niet voor gebruikt te worden. Zo blijft het wat overzichtelijker. :)
Sorry, ik heb info over de tv toegevoegd en heb de link aangepast. :) Een HDMI handshake wat kan ik daar aan doen ?