[W7] Windows verkenner filpt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 15:39
Hallo iedereen

Ik heb een raar probleem, met dit probleem lijkt het internet niet bekend te zijn want ik heb GoT eb google hiervoor al veel bandbreedte afgenomen.
(ik dacht dat dit ook de juiste afdeling was van het forum)

Het probleem dus:

Vanaf het moment dat ik mijn pc opstart doet windows verkenner raar.
Ik kan niet op de startbalk klikken of de programma's daarop. (ik zie zelfs geen "muis erop" aanduiding)
Ik kan soms wel een programma aanklikken op het bureaublad zelf echter als ik dit programma verlaat kan ik er niet terug op klikken en er terug mee verder werken zoals normaal. (het programma blijft grijs vanboven)
Dan moet ik op goed geluk via de startbalk op dat programma klikken om er terug in the komen.
Soms kan dit verlaat effect al optreden als ik in het venster zelf op iets klik, via het toetsenbord navigeren werkt wel. Sommige verkenner vensters openen zelfs niet! En verkenner voelt heel log aan.

Het probleem leek te ontstaan nadat ik via google chrome op google maps bezig was, google hierop gedelete, heeft niks uitgehaald
Soms werkt het irritanter dan anders maar dit lijkt compleet random.
Ook in chrome, als ik naar een ander tabblad wil, sluit hij het hele ding als ik erop klik (ver van het kruisje ofc)

Ik ben echt ten einde raad! Heb werkelijk alles geprobeerd.

- Verschillende antivirusscans
- Windows terug zetten
- sfc /scannow
- updates
- adobe verwijderen
- google verwijderd

Alvast grote dank voor wie een oplossing weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 15:39
// heb google earth plugin verwijderd //

Probleem lijkt opgelost.