Toon posts:

Nieuwe projecten en de onmogelijkheid om DPC te joinen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat al die projecten nuttig zijn, sommige moeten nog opstarten. Wel is team "Dutch Power Cows" al aangemaakt maar ik kan met geen mogelijkheid mezelf toevoegen aan het team. Dit zou ook uitgezet kunnen zijn door het project zelf. Gaat om volgende projecten (er zijn er ongetwijfeld meer).
- Mersenne@home, founder DPC Crew (nutteloos project daar GIMPS al bestaat)
- DG@Putra, founder DPC Crew (moet nog opstarten)
- SAT@home, founder DPC Crew (heeft nu werk, ander team joinen geeft foutmelding)
- WUProp@Home, founder ERBrouwer (Vaag en nutteloos?)

Kan dit nagekeken worden aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 19:33

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:46:
Niet dat al die projecten nuttig zijn, sommige moeten nog opstarten. Wel is team "Dutch Power Cows" al aangemaakt maar ik kan met geen mogelijkheid mezelf toevoegen aan het team. Dit zou ook uitgezet kunnen zijn door het project zelf. Gaat om volgende projecten (er zijn er ongetwijfeld meer).
- Mersenne@home, founder DPC Crew (nutteloos project daar GIMPS al bestaat)
- DG@Putra, founder DPC Crew (moet nog opstarten)
- SAT@home, founder DPC Crew (heeft nu werk, ander team joinen geeft foutmelding)
- WUProp@Home, founder ERBrouwer (Vaag en nutteloos?)

Kan dit nagekeken worden aub?
Hoi iconized, ik reageer eventjes. Vanuit mijn crew-positie is het niet aan mij om te bepalen welke projecten wel of niet interessant of nuttig zijn voor anderen om aan mee te doen. Als iemand zin heeft om mersenne@home te doen dan mag dat gewoon.

Was je toevallig wel ingelogd bij mersenne? Want ik heb me net geregistreerd en zodra ik op de stats of teampagina's kwam stond ik niet meer ingelogd. Een ctrl-F5 deed wonderen en zo kwam bij mij het "Join team" te voorschijn.
  • DG@putra kon ik niet bereiken.
  • SAT@home heb ik een account gemaakt en kon ik DPC joinen, waarom zou je een ander team willen joinen? :+
  • WUProp@Home heb ik een crew-account gemaakt.
We vragen wanneer mensen op een nieuw project een Dutch Power Cows team maken dat ze dit registreren op projects@dutchpowercows.org. Dit en het toesturen van de gegevens (voor de zekerheid) via DM of mail is het handigste om dit in één keer goed te regelen.

We zitten namelijk niet actief elk project te kijken of er al een DPC aanwezig is bij de teams. 8)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om onverklaarbare redenen doet Mersenne@home het nu wel zonder bijzondere knoppencombinaties. :)
DG@putra doet het prima hier en op de betreffende pagina kwam na Ctrl+F5 ook opeens de join-optie te voorschijn.
Bij SAT@home heb ik eerder geprobeerd mezelf toe te voegen tot Dutch GPU Cows. Een appel niet ver van de boom gevallen maar dat leverde een foutmelding op. Nu kon ik opeens ook probleemloos mezelf toevoegen bij DPC. :D
Zelfde verhaal bij WUProp@Home.

Wordt tijd om mijn hooizak op te zoeken en publiceer morgen wel een lijst met projecten waar ik founder ben, ik ben er één kwijt overigens. Met vier projecten tegelijkertijd bezig zijn (en 15 tabs in FF ofzo), is niet bevorderlijk voor mijn geheugen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 19:33

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Hèhèhè, misschien een paar reepjes erbij prikken? Dat zou mooi zijn. })
Zou je het lijstje gewoon kunnen DMen? Dan pik ik dat gewoon op en registreer ik ons daar als crew voor het foundership.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht