• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Topicstarter
Ik heb een Asus P5K waarvan de line-out (front speakers) het niet doet. Als ik mijn boxen op de surround uitgang (rear speakers) aansluit en een test uitvoer hoor ik daar wel geluid uit. Is er een manier dat ik de front en rear uitgang kan omwisselen? (wel toch?) Hoe kan ik dat doen?
Op mijn laptop kan ik kiezen wat ik wil zodra ik in de surround uitgang mijn hoofdtelefoon aansluit (surround of hoofdtelefoon) waardoor ik dus op 2 kanalen mijn hoofdtelefoon kan aansluiten (en dus eventueel 2x een hoofdtelefoon kan aansluiten) Ik hoopte dat dit ook zou kunnen op de Asus P5K maar dat is (voor zover ik het kan zien) dus niet. Moet/kan ik dit dan bijvoorbeeld in het register aanpassen ofzo?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 20:53
al geprobeerd de drivers van de asus site te downloaden? daar zit wss ook wel een of ander control panel progsel bij.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Topicstarter
Yep dat heb ik gedaan. Ik kan daar die optie nergens vinden. Ik kan bijvoorbeeld wel zeggen dat ik surround heb met alleen front en rear speakers (als ik front uitvink kan ik rear niet meer selecteren, dus moeten beide geselecteerd worden) maar als ik het dan test is het geluid nog steeds gesplitst. Ik hoopte dat ik kon kieze voor stereo geluid over alle 4 de boxen (dus front=rear)

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Topicstarter
Ik heb nou dit topic gevonden: http://www.sevenforums.co...ut-reassignments-fix.html
Ik heb deze dagen geen toegang tot mijn computer maar zou het op deze manier moeten kunnen?