Toon posts:

Outlook sluit af na aantal seconden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• pim-ik
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2019
Ik heb hier een raar probleem. Waar ik voorheen probleemloos outlook via exchange gebruikte zit ik nu met een iritante complicatie. Elke keer als ik outlook start sluit hij na een paar seconde af. Ik krijg verder geen foutmelding op de melding na dat outlook niet meer reageert en afgesloten moet wordne. outlook staat geintaleerd op de computer maar haalt het databestand en persoonlijke documenten van de server.

Ik heb de volgende dinge geprobeerd.

Outlook opnieuw geinstalleerd (uitval)
Outlook op een andere pc geprobeerd (zelfde resultaat, uitval)
Safemode (ook uitval)
Persoonlijke bestanden hernoemd naar .old (buttons en werkvelden instellingen in appdata )

Het probleem lijkt zich te verschuilen in of het databestand of andere op de server geinstalleerde bestanden. Hier iemand enig idee hoe ik kan testen waar het probleem vandaan komt?

EDIT: Het gaat hier om outlook 2003 (zonder andere officeprogs)

[Voor 4% gewijzigd door pim-ik op 27-03-2012 17:15]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:04

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie je ook enige foutmeldingen staan in je logboek? Over welke versie van Outlook hebben we het en in wat voor OS? Heb je deze problemen ook op andere PC's?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 21:25
En wat is het resultaat van outlook op de andere pc? Ook uitval? Dan zal het ergens in je user profiel moeten zitten

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Anoniem: 363230

Heb je voldoende vrije ruimte op je user profiel?

• pim-ik
@outerspace Het gaat om outlook 2003 op een win7 machine. Maar hij vertoond de zelfde kuuren op een xp.

@tc982: Hijdoet het op een andere pc dus ook niet. Dat gevoel heb ik dus ook maar het kan natuurlijk ook aan het databestand liggen

@sh4nce: Ik ga daar wel van uit. Het is een grote server waar meerdere mensen op werken. Of moet je ergens in outlook zelf de beschikbaar te stellen ruimte instellen? dan zou het wel kunnen dat het probleem hier ligt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:04

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maak eens een backup van je netwerkprofiel en maak een nieuwe aan. Probeer het dan nog eens.
Mocht het dan nog aanwezig zijn, dan zou het je mailbox kunnen zijn die problemen oplevert.

//edit
Dat van die userprofile grootte is niet eens zo'n slecht idee.

[Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 27-03-2012 17:21]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:13

TheVMaster

Moderator WOS
>> MOVE >> OFF

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Wat staat er in de Event Viewer?
Zie; http://www.msoutlook.info/question/317

Ik ga ervan uit dat je Exchange in Cached Exchange Mode gebruikt en het niet laat bezorgen naar een pst-bestand, klopt dat?
In dat geval heeft het verder niks met bestandsgrootte te maken aangezien een ost-bestand aangemaakt in je Local Appdata en niet in je Roaming Appdata, tenzij jullie dat redirecten om de één of andere reden.

Voor meer troubleshooting, zie ook;
http://www.howto-outlook.com/faq/outlookdoesntstart.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07-2021
Hoe groot is je mailbox?? Outlook 2003 gaat maar tot 2 Gb (officieel), maar geeft al vaak problemen bij 1,7 Gb.
Heb je al een repair gedraaid van je inbox?

We have just one world, but we live in different ones...

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nulnulnix schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:52:
Hoe groot is je mailbox?? Outlook 2003 gaat maar tot 2 Gb (officieel), maar geeft al vaak problemen bij 1,7 Gb.
Heb je al een repair gedraaid van je inbox?
Niet altijd:
Outlook 2003 supports two different Personal Folders file formats, the older Personal Folders file and a new Unicode-compatible Personal Folders file format that's capable of growing to around 33TB (yes, that's terabytes). The ANSI Personal Folders files still have a size limit of 2GB.

[Voor 29% gewijzigd door MegaTronics op 28-03-2012 08:11]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 21:25
pim-ik schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:
@outerspace Het gaat om outlook 2003 op een win7 machine. Maar hij vertoond de zelfde kuuren op een xp.

@tc982: Hijdoet het op een andere pc dus ook niet. Dat gevoel heb ik dus ook maar het kan natuurlijk ook aan het databestand liggen

@sh4nce: Ik ga daar wel van uit. Het is een grote server waar meerdere mensen op werken. Of moet je ergens in outlook zelf de beschikbaar te stellen ruimte instellen? dan zou het wel kunnen dat het probleem hier ligt
Kan je aan de mailbox via OWA? Werkt het dan wel? Hoe groot is de mailbox? Misschien eens met ExMerge de mailbox exporteren en dan de exchange properties verwijderen?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• pim-ik
Ik heb even een check gedaan en de log gaf de fout mooi aan.

Foutmelding uit het logboek:
Naam van toepassing met fout: OUTLOOK.EXE, versie: 11.0.8326.0, tijdstempel: 0x4c1c2372
Naam van module met fout: OUTLLIB.dll, versie: 11.0.8330.0, tijdstempel: 0x4cb60a62
Uitzonderingscode: 0xc00000fd
Foutoffset: 0x00059c4b
Id van proces met fout: 0xe9c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cd10a651b2c401
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLLIB.dll

Het lijkt dus in de libary te zitten. Iemand dat probleem al eerder opgelost?

• pim-ik
We hebben hier inderdaad ACT! draaien. Dat is een CRM, welliswaar niet van microsoft. Maar dat zou dus het verband kunnen zijn.

Als ik het goed begrijp zijn de problemen opgelost in de updates van microsoft CRM zelf en niet vanuit windows 7 of office outlook. voor ACT! zou dit dan geen oplossing zijn

[Voor 35% gewijzigd door pim-ik op 02-04-2012 10:26]

• pim-ik
Voor mensen die dit probleem ooit hebben in de toekomst, het is op te lossen door de synchronisatieperiode van je afspraken van ACT! naar Outlook terug te zetten naar 7 dagen.

Het kan zijn dat je outlook daarvoor helemaal opnieuw moet instaleren, maar het probleeem blijft daarna wel weg!

Problem solved
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee