Ik wist niet zeker of dit topic in PRG thuis hoort, maar aangezien ik er van uit ga dat er genoeg mensen hier ervaring hebben met dit pakket stel ik hem toch maar hier.
Sinds een goede 2 uur vertoont mijn versie van VS2010 Ultimate een rare issue. Op het moment dat ik een ASPX file open, dan crashed VS binnen 10 seconden (de snelheid van crashen is variabel). Het openen van andere files zoals .cs en .html leveren echter geen problemen op.
De crashlog geeft niet al te veel informatie vrij:
Het probleem is ook een keer naar buiten gekomen met "system.web.ni.dll". Zoeken op "c00000fd "en eerder genoemde dll op de welbekende searchengine leveren mij en mijn collega geen bruikbare tips op die het probleem kunnen verhelpen.
Wat ik zelf allemaal al heb geprobeerd:
* VS2010 terug gezet naar de factory settings
* Meerdere malen gereboot
* Andere solutions getest
* Geen solution openen maar de aspx file direct openen in VS2010 via open file
* VS2010 SP1 geinstalleerd
* HP Protect Tools Suite verwijderd (we waren op een of andere manier op een link terecht gekomen die dit/een soortgelijk probleem linkte met deze Suite)
Ik zit nu een beetje met de handen in het haar, want ik kom op deze manier niet verder.
Daarom de vraag of iemand dit probleem al eens is tegengekomen en dit heeft kunnen verhelpen, of dat er nog andere suggesties zijn om dit probleem de wereld uit te helpen?
Het OS betreft overigens Windows 7 Professional 64bit met de meest recente updates.
Sinds een goede 2 uur vertoont mijn versie van VS2010 Ultimate een rare issue. Op het moment dat ik een ASPX file open, dan crashed VS binnen 10 seconden (de snelheid van crashen is variabel). Het openen van andere files zoals .cs en .html leveren echter geen problemen op.
De crashlog geeft niet al te veel informatie vrij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: devenv.exe Application Version: 10.0.40219.1 Application Timestamp: 4d5f2a73 Fault Module Name: unknown Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 00000000 Exception Code: c00000fd Exception Offset: 2b427a70 OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Locale ID: 1043 Additional information about the problem: LCID: 1033 Read our privacy statement online: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409 If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline: C:\windows\system32\en-US\erofflps.txt |
Het probleem is ook een keer naar buiten gekomen met "system.web.ni.dll". Zoeken op "c00000fd "en eerder genoemde dll op de welbekende searchengine leveren mij en mijn collega geen bruikbare tips op die het probleem kunnen verhelpen.
Wat ik zelf allemaal al heb geprobeerd:
* VS2010 terug gezet naar de factory settings
* Meerdere malen gereboot
* Andere solutions getest
* Geen solution openen maar de aspx file direct openen in VS2010 via open file
* VS2010 SP1 geinstalleerd
* HP Protect Tools Suite verwijderd (we waren op een of andere manier op een link terecht gekomen die dit/een soortgelijk probleem linkte met deze Suite)
Ik zit nu een beetje met de handen in het haar, want ik kom op deze manier niet verder.
Daarom de vraag of iemand dit probleem al eens is tegengekomen en dit heeft kunnen verhelpen, of dat er nog andere suggesties zijn om dit probleem de wereld uit te helpen?
Het OS betreft overigens Windows 7 Professional 64bit met de meest recente updates.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether