Graag zou ik de interieurlampjes van een auto vervangen. Dit is niet bijzonder ingewikkeld, en het haalt veel uit (zie foto hieronder). Nu heb ik een (Amerikaans) forum gevonden waar ze exact doen wat ik ook graag wil. Helaas bestellen ze op een of andere Amerikaanse site de lampjes. Nu is bestellen op die betreffende Amerikaanse site niet bijzonder handig ivm shipping etc. Nu leek het me logisch om iets dergeijks gewoon in een Nederlandse (web)shop te kopen. Genoeg tuners en elektronicawinkels immers. Het betreft het volgende:
WLED-x6: 6 LED Wedge Base Bulb
en dan in de kleur cool of natural white.
Het verschil (cool white tov oud lampje) zou dan het volgende zijn:

Ik kan in Nederlandse shops wel die fitting t10/w5w/194 vinden, maar al die lampjes zijn van het SMD type. Dan hebben ze dus een hele grote stralingshoek, en dat hebben die bovenstaande lampjes juist niet. Ik weet ook niet precies hoeveel power die lampjes moeten hebben om ongeveer hetzelfde resultaat als hierboven te bewerkstelligen. Kunnen jullie als experts mij duidelijk maken wat ongeveer vergelijkbaar is Bedankt!
WLED-x6: 6 LED Wedge Base Bulb
en dan in de kleur cool of natural white.
Het verschil (cool white tov oud lampje) zou dan het volgende zijn:
Ik kan in Nederlandse shops wel die fitting t10/w5w/194 vinden, maar al die lampjes zijn van het SMD type. Dan hebben ze dus een hele grote stralingshoek, en dat hebben die bovenstaande lampjes juist niet. Ik weet ook niet precies hoeveel power die lampjes moeten hebben om ongeveer hetzelfde resultaat als hierboven te bewerkstelligen. Kunnen jullie als experts mij duidelijk maken wat ongeveer vergelijkbaar is Bedankt!