• Xlinks1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 09:11
Beste huurder,

Voor een afstudeeropdracht zijn wij op zoek naar respondenten die 5 minuten de tijd willen nemen om ons te helpen door een enquete in te vullen.

We schrijven een marketing communicatieplan voor een groot renovatie en onderhoudsbedrijf. Zij willen graag de communicatie richting de bewoners tijdens een verbouwing of renovatie verbeteren. Met uw hulp willen we het renovatie bedrijf advies geven over het optimaliseren van deze communicatie

De onderstaande link verwijst naar de enquete.

*link verwijderd*

Bij deze willen wij u alvast hartelijk danken voor uw tijd. Heeft u interesse in de uitslag van deze enquete? Dan kunt u me een privé bericht sturen

Met vriendelijke groet,
Nicky en Sven
Studenten Avens hogeschool 's-Hertogenbosch

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 27-03-2012 12:20 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dan nu de beloofde uitleg:

Ik quote uit de forum-FAQ:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Aangezien hier niet aan voldaan is, gaat dit topic op slot.

Het staat jullie natuurlijk vrij om de aanvraag-route te volgen, maar let dan wel op de volgende punten:
- dit is geen onderwerp voor W&L (Wetenschap en Levensbeschouwing). Het zou eerder iets zijn voor Werk en Inkomen of Stuffis Generalis (maar daar kun je in principe pas in als je 50 of meer posts hebt).
- zoals in de FAQ tekst staat moet het een discussiewaardig onderwerp zijn. Ik zie momenteel weinig aanleiding voor discussie, maar eigenlijk alleen eenrichtingsverkeer van gebruikers richting enquete-afnemers. Ook wordt het op prijs gesteld de uitkomsten achteraf in het topic te melden.

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee, succes met de afstudeeropdracht :)

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 27-03-2012 12:30 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.