Toon posts:

ik word ziek van die virussen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
echt, het slaat helemaal nergens op. Wat is je plezier om iemands harddisk naar de kanker te helpen. Ik hoorde overr al weer een nieuw virus na het "I love you" syndroom.
Zelfs macafee en microsoft hebben hier melding van gemaakt. En cnn raporteerde ook over een nieuw angstaanjagend virus. Deze kan voor zover ik het begrepen heb je hareddisk mollen.
Ze worden weer geleverd via de gebruikelijke aanbiedingen van het internet aan jouw. Een soort attachment waarmee, wanneer je het opent, je hele hardeschijf mee wordt geinfecteerd. En deze nieuwe vernietigd de eerste zoveel kilobyte van je harddisk, waardoor deze niet meer te gebruiken valt.

ik dacht "ik schrijf hiermaar wat over", omdat jullie computerliefhebbers zijn, ipv van een niet met je tijd om weten te gaande kut bezigheid.

Verwijderd

Gewoon geen onbekende attachments openen.

mensen die dat wel doen... tja |:(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 24 maart 2001 21:42 schreef AmAnido het volgende:
Gewoon geen onbekende attachments openen.

mensen die dat wel doen... tja |:(
indeed... ALLE mail van ONBEKENDEN gewoon meteen trashen... ZEKER als er een attachement bij zit.....
Ik weet het... het is vrij rigoureus om het op deze manier te doen... maar * WFvN heeft een hekel aan reclame... behalve als het gaat om elektronica- en speelgoedfolders in de brievenbus... :P