[PC][MMORPG]Lineage Eternal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Heeft iemand al wat gezien van deze MMORPG? De eerste beelden zien er verassend uit als een Diabo kloon, maar dan wel met zaken die ik persoonlijk ook graag in Diablo 3 zou willen zien; veel interactiviteit, met de omgeving, grote impact qua skills, een uniek skill systeem en erg grote scenes om in te vechten.

Momenteel zijn er drie classes aangekondigd:
  • Knight
  • Mage
  • Spirit archer
Hier is de eerste trailer:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI]

[ Voor 8% gewijzigd door Darf op 27-03-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Is dit uberhaupt wel een mmo? Omdat het de titel Lineage bevat hoeft dit nog niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 23:04

DefLite

Why so serious?

In de video wordt er op 1:19 gezegd dat dit een "Lineage Eternal is a heroic action MMORPG"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Ja, er is nog niet veel informatie beschikbaar over het spel, maar ik denk dat het een MMO in de stijl van Guild Wars 1 is. Met name in de steden zal het MMO aspect plaats vinden, met instanced levels voor beperkte grouping. Maar de enige informatie die ik tot nu toe heb kunnen vinden is deze video en dat er in 2012 een beta test moet plaats vinden en eind 2012 de releasedatum zou moeten zijn.. Overigens is dat allemaal wel voor Korea natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wel nuttig om te weten.
Lineage ethernal wordt gemaakt door NCsoft, en is het vervolg op Lineage II
Eigenlijk is het dus Lineage3

[ Voor 13% gewijzigd door RocketKoen op 27-03-2012 12:48 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, dat ziet er nog niet eens zo verkeerd uit. Ik ga dit topic in de gaten houden, L2 heb ik vroeger redelijk vaak gespeeld. Hier wat meer info: http://news.mmosite.com/c...features_unveiled_1.shtml

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Van wat ik vernam is dit eerder een direct vervolg op LineAge 1 dan op LineAge2. Voor LineAge2 zal nog steeds content ontwikkelt worden. Het is dus niet een direct vervolg en ook niet LineAge3, maar eerder een serie die naast LineAge2 zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Darf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:03:
Van wat ik vernam is dit eerder een direct vervolg op LineAge 1 dan op LineAge2. Voor LineAge2 zal nog steeds content ontwikkelt worden. Het is dus niet een direct vervolg en ook niet LineAge3, maar eerder een serie die naast LineAge2 zal lopen.
Lineage 2 was een prequel. En lineage 1 draait nog steeds in korea. Alleen de NA servers zijn vorig jaar dicht gegaan. 6 jaar nadat lineage 2 uit kwam.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik vind de trailer er best cool uitzien, maar ik denk dat dit toch wel wat andere koek wordt dan Lineage 2. Dit ziet er meer als Diablo uit dan als Lineage 2. En ik vind het ook helemaal niet zo MMORPG'erig aan doen, het lijkt veel meer op een singleplayer-game dan een multiplayer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er echt heeeeeeeerlijk uit zeg :O, damn, I want!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 11:57
werdt mij verteld dat dit ncsoft antwoord was op d3 maar voraal specifiek op korea gericht.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal mechanics in deze game echt Fantastisch vind!!

de drag optie om bepaalde skills te activeren is echt geniaal. die hook werkt prachtig. en bijv die fakkel op een tent gooien die vervolgens in de hens vliegt. het is natuurlijk maar de vraag of het niet scripted events zijn puur om het filmpje op te vrolijken maar als dit in de uiteindelijke versie allemaal net zo lekker werkt als het in het filmpje wordt neergezet. .............. dan kan blizzard hier kwa mechanics nog een puntje aan zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

playlogic schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:43:
ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal mechanics in deze game echt Fantastisch vind!!

de drag optie om bepaalde skills te activeren is echt geniaal. die hook werkt prachtig. en bijv die fakkel op een tent gooien die vervolgens in de hens vliegt. het is natuurlijk maar de vraag of het niet scripted events zijn puur om het filmpje op te vrolijken maar als dit in de uiteindelijke versie allemaal net zo lekker werkt als het in het filmpje wordt neergezet. .............. dan kan blizzard hier kwa mechanics nog een puntje aan zuigen
Wat jij zegt! Ook ik was echt onder de indruk. En dat gebeurt niet zo vaak.

Diablo ziet er weer uit als 1 groot clickfestijn met een paar offensive skills. Hier moet je echter je skills en mousedrags en weet ik wat strategisch plaatsen(klinkt moeilijker dan het is :P). De grafische uitwerking van je acties ziet er ook uitmuntend uit d:)b.

Titel om in de gaten te blijven houden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:18
CBT is inmiddels geëindigd geloof ik. Nog mensen die de CBT hebben gespeeld? :)

Als Lineage 2 liefhebber ben ik wel heel benieuwd of deze game de verwachtingen waar kan maken. Wellicht dat ik me dan ook weer een keer aan een MMO durf te wagen na jaren van teleurstellingen.
Pagina: 1