[IE9]Login issues

Pagina: 1
Acties:

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Beste,

Ik heb een erg raar probleem op een XP bak met Internet Explorer 9: een klant gebruikt een website genaamd AcceptEmail. Gewoon een simpele webmail client waar je moet inloggen met username en wachtwoord.

Wanneer zij haar username en wachtwoord invoert en op login klikt, worden de 2 velden leeg en gebeurt er verder niets. Haar account is goed, want op een andere PC met IE9 werkt het wel. Ook andere account werken niet op haar PC (zelfde probleem). Ik heb de temp al leeggehaald, maar dit hielp niet. Iemand enige ideeën die me in de goede richting kunnen sturen? Thanks alvast.

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Javascript aan? Geen gekke "add-ons" of andere troep?
Spyware / malware scan gedaan?

Geen probleem met invulvelden bij andere sites?

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ga ik straks allemaal testen. Het is namelijk op de PC van een medewerker, dus kan er niet uren aan besteden. Heb straks een half uur ongeveer om te testen, dus alle tips zijn welkom :P

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• MountainFarmer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 17:06
Je kunt er geen andere browser op zetten?
Of desnoods zet je er een andere browser op, probeert of die werkt.
Werkt die niet, is het een iets groter probleem...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38

TheVMaster

Moderator WOS
Die andere PC met waar wel IE9 op staat, is dat ook Windows XP welk OS draai je daar op? Enneh..als je eens met een andere user aanlogt op die pc (waarop het niet werkt)...bv. onder jou eigen inlognaam...werkt het dan ook niet?

Enneh...heb je IE al teruggezet naar de default waardes? --> Internet Opties -- > Geavanceerd --> Reset
MountainFarmer schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:30:
Je kunt er geen andere browser op zetten?
Of desnoods zet je er een andere browser op, probeert of die werkt.
Werkt die niet, is het een iets groter probleem...
'k verwacht dat als het een bedrijfsmatige pc is dat je er niet zomaar even een andere browser op kunt installeren...

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 27-03-2012 13:11 ]

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:35
Uhm, zover ik weet is IE9 nooit officieel voor Windows XP uitgegeven en als ik op de officiele IE-downloadpagina van Microsoft kijk kan je IE9 ook niet voor XP downloaden. Er zijn ook een hele bulk artikelen te vinden die ook aangegeven 'IE9 nooit voor Windows XP'. 't is dus een beetje vragen om problemen als je IE9 op XP hebt draaien denk ik?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

IE9 en XP? Dat klinkt als een combinatie die eigenlijk niet zo moeten werken?

Edit: spuit11 :p

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 27-03-2012 12:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

IE 9 gebruikt funcites van windows die XP niet heeft, dus ik denk dat ie8 bedoeld. Heb je wel eens een reset gegeven???

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1