Toon posts:

Wii ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn wii ombouwen. Ik ben een beetje aan het kijken op het internet, hoe ik dit moet doen. Ik lees dat het niet illegaal is. Ik kwam dit tegen op het internet: http://www.gamestrader.nl/
Heeft iemand ervaring daarmee? Of iemand tips?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ookal lees je ergens dat het niet illegaal is, het is alsnog illegaal.
Het is niet voor niets dat Nintendo eens in de zoveel tijd boze brieven laat sturen door een stel dure advocaten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Dat sommige mensen hun eigen idealisme als waarheid nemen, wil nog niet zeggen dat het ook de waarheid is. De systeemsoftware van je console mag je in geen geval manipuleren. Doe je het toch, dan zal je garantie automatisch vervallen, simpelweg omdat Nintendo zelf niets gaat goedkeuren waarmee je illegale software kunt gaan draaien.

Ik ken voldoende mensen die hun Wii hebben omgebouwd en gedownloade games spelen zonder problemen (en dat zelfs met methodes zonder hem open te maken en die gratis waren). Maar de dag dat er iets verkeerd loopt met hun Wii is de dag dat ze de hele console buiten kunnen smijten en een nieuwe kunnen kopen, ipv te herstellen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het is onzin om voor zo'n ebook te betalen. Het internet staat vol (gratis) over het softmodden van een Wii.. Bijvoorbeeld: http://lifehacker.com/5830367

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49
FAQ Quote:
Modificeren of chippen van gameconsoles

Het modificeren of chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om onder andere gedownloade of gekopieerde spellen te spelen zijn zaken waarvoor je op GoT niet terecht kunt. Ook zogeheten flashkaartjes voor bijvoorbeeld de Nintendo DS zijn niet bespreekbaar. Bij het installeren van Linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als je al bijna 3 jaar op GoT rondloopt, zou je toch wel mogen weten dat dit soort zaken niet zijn toegestaan op het forum
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.