App van TimothyMilla zonder naam in Google Play Store

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 14:12
Sinds een update van de Google Play Store gisteren zie ik mijn de lijst mijn apps op mijn HTC Incredible S een nieuwe app bovenaan de lijst staan.

De app heeft geen afbeelding, naam, omschrijving of wat dan ook. Enkel de naam van de maker TimothyMilla wordt weergegeven. Er staan inmiddels ook een aantal reacties onder de app allemaal van HTC gebruikers.

Sommige geven aan dat na het openen van de app Teeter wordt gestart. Maar of het ook echt teeter is of dat de app je doorstuurt naar Teeter en nog meer doet is niet duidelijk.

Meer mensen die dit is opgevallen? Zou het schadelijk kunnen zijn?

Edit: Fotootje bijgevoegd van het probleem.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16102376/2012-03-27_08-38-48.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door MrvdB op 27-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:49
De Samsung gebruikers hebben nu ook een of andere Russische app die om bijwerken vraagt. De MTC (insert Russisch) van OSJC Mobile Telesystems.

Volgens mij loopt Google iets af te blunderen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 04:17
Ikzelf heb die app ook staan bij de laatste google play versie ( 3.5.15). Kan deze ook niet verwijderen, ook niet met root toegang??. Lijkt wel dat het spel Teeter er te maken mee heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Dijkstra88 op 27-03-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Bij mij is hij inderdaad ook pas zichtbaar sinds de update naar de laatste google play versie 3.5.15. Daarvoor met oudere versies is hij mij nooit opgevallen. Heb zelf geen root toegang op deze telefoon dus kan niet testen of hij dan wel te verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFes
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Ook op mijn stock HTC Desire staat hij erbij. Er fijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Zijn er hier ook mensen bij die een niet stock ROM draaien waar dus geen Teeter vooraf op is geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarSister
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 17:18
Ik heb een HTC Desire met daarop de MIUI_Au ROM waar geen Teeter op staat. Ik heb ook Google Play 3.5.15 maar heb verder niet die TimothyMilla app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFes
Even mysterieus als hij in "mijn apps" verscheen, is hij nu inmiddels ook weer verdwenen.

Er stonden ook vanmorgen twee handmatige updates voor van die t-mobile apps en die staan er ook niet meer bij. Lekker bezig die gasten van Google :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat deze er ook tussen HTC Desire HD met stock rom.
raar ik heb hem wel gemeld als ongewenst misschien dat ze er dan wel wat an doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
FFes schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:34:
Even mysterieus als hij in "mijn apps" verscheen, is hij nu inmiddels ook weer verdwenen.

Er stonden ook vanmorgen twee handmatige updates voor van die t-mobile apps en die staan er ook niet meer bij. Lekker bezig die gasten van Google :S
Heb je toevallig een update van de Play Store ontvangen? Het probleem deed / doet zich voor bij build versie 3.5.15. Versienummer is te vinden in instellingen menu van de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFes
MrvdB schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Heb je toevallig een update van de Play Store ontvangen? Het probleem deed / doet zich voor bij build versie 3.5.15. Versienummer is te vinden in instellingen menu van de Play Store.
Ik heb inderdaad 3.5.15, maar ik weet niet hoe lang deze versie er al op staat. Het icoon op mijn scherm heet al een aantal dagen "Play Store".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFes
En vanavond staat hij weer wel bij "Mijn apps". Gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
FFes schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:25:
En vanavond staat hij weer wel bij "Mijn apps". Gaat lekker zo
Ja inderdaad ik had hetzelfde probleem. Hij was een aantal uren niet zichtbaar en nu staat hij er weer tussen. Hopelijk komt google nog met een reactie hierop.
Pagina: 1