Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38
Ik heb me suf gezocht, maar kan echt niks vinden. Weet iemand of er een Android app bestaat waarbij ik kan video chatten. Liefst compatible met MSN.
Tot nu toe heb ik alleen Skype gevonden als android video chat app....

(Ik heb een Samsung Galaxy SII met Android 2.3.5)

[ Voor 10% gewijzigd door Rowwan op 27-03-2012 07:22 ]

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Fring ?

Volgens mij kan Fring video-chatten, maar alleen als de tegenpartij ook Fring gebruikt.

Ik vermoed dat jij wilt video-chatten met iemand die gewoon een PC en MSN gebruikt.
Voor zover ik weet, is dat nog niet mogelijk.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 17:02
Je zou Trillian for Android kunnen proberen.
Het is een programma waarin je verschillende communicatie programmas kunt onderbrengen.
waaronder MSN messenger. klik op onderstaande link om naar de Appstore van Google te gaan.

Google Play: Trillian

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38
Ik zoek idd een chatprogramma waar de tegenpartij gewoon MSN op een Windows PC heeft. Fring is dus geen optie.
Bovenstaande optie heeft voor zover ik kan zien ook geen videochat functie.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Rowwan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:15:
Ik zoek idd een chatprogramma waar de tegenpartij gewoon MSN op een Windows PC heeft. Fring is dus geen optie.
Bovenstaande optie heeft voor zover ik kan zien ook geen videochat functie.
Nogmaals, voor zover ik weet is er geen enkele app waarmee je via de Android telefoon kunt video-chatten met een Windows MSN client.

De enigste optie is volgens mij inderdaad Skype, waarbij de tegenpartij dan Skype voor Windows moet hebben.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Of gewoon GTalk, of Google Hangout.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Pagina: 1