Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zucht, heb ik mijn Galaxy Nexus die net 3 maanden nieuw is al een probleem, hij laad niet meer op. Zodra me telefoon uitstaat en ik plug hem in, zegt hij dat ie 'm oplaad, maar zodra ik hem aandoe heb ik helemaal geen juice. Ik heb dus Batterywipe, Dalvik's Cache en Wipe Partition/Cache gedaan, maar niks werkt.

Nu kom ik op het volgend punt, mijn toestel is geroot en krijg dus met géén enkel mogelijkheid om te unrooten, bootloader weer locken en een normaal firmware erop te zetten. Ik neem aan dat het voldoende is voor hun, dat zij alleen kijken waarom het probleem niet doet. Ik wil het wel RMA verzenden, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat ik bang ben dat ik het gezeik krijg van: 'Ja, meneer, uw toestel is geroot, dat word dokken $$$'.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat zei <vul bedrijfsnaam in> toen je ze belde/mailde erover?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Leen een volle batterij en zet alles op stock. Daarna insturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn ervaring met Samsung is erg positief te noemen.

Mijn zusje heeft een zo'n tv/pc scherm in 1 geval. Na ruim 2 jaar begon die kuren te vertonen. Scherm startte erg traag op, flikkerend beeld. Gebeld met Samsung en, natuurlijk, gelogen over de aankoop datum >:) . Zo van; Mevrouw, mijn zusje bewaard dat soort dingen helaas niet.. diepe zucht..

De mevrouw kon er om lachen en heeft gelijk gegevens opgenomen. Type scherm, serial, persoonsgegevens. De volgende dag kwam DHL het scherm ophalen en 2 weken later kwam die terug. Helemaal als nieuw. d:)b

Hoewel dit geen (geroote) telefoon betrof, denk ik niet dat ze moeilijk zullen gaan doen. Echter zou ik dit alleen doen wanneer je 100% zeker bent dat dit probleem niet komt door het rooten. Bel anders de klantenservice en vraag hoe hun beleid is m.b.t. problemen met geroote telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:00
Al een andere adapter gebruikt?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:28
Gaat je telefoon wel aan als hij in de lader zit? Dan kan weet je in elk geval of je oplader nog werkt.
Misschien ligt het wel gewoon aan de accu (ja die kunnen ook stuk :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik heb hem dus de hele nacht aan de oplader gehad en schrikbarend zag ik dat mijn batterij weer op 100% zat. Ik probeerde hem dus weer even op te laden als hij aan stond en dat lukte niet.

3 uur later, probeerde ik het op mijn werk nogmaals en toen werkte het wel. Het is heel erg raar wat mijn Galaxy Nexus doet, maar is dit een softwareissue of is dit echt hardwareissue, want als ik verder lees op Google met de 'battery not charging'-problemen zeggen ze dat ze de problemen weer na een tijdje terugkregen. Ik weet het niet of het met mijn type serie te maken heeft, maar ik weet wel dat ik vandaag even Samsung ga bellen of ze meer van die problemen binnen hebben gekregen, anders wil ik gewoon een nieuw toestel, simpel as that.

@Mattie112: Oplader doet het wel, en de oplader van de Note in mijn telefoon geplugd die het ook doet, maar niet wou opladen. Maar nu laad hij gewoon wel weer op.

@Yorin: Ik heb nog niemand gesproken, omdat dit pas zondag is gebeurd en ik de hele nacht dus aan mijn telefoon heb zitten pulken. Ik ga vandaag nog even Samsung bellen.

@Freakster86: Bedankt voor de feedback ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Sorry voor de ontzettende bump, maar ik heb echt exact hetzelfde probleem.
Lijkt alleen nog maar op te laden wanneer de telefoon helemaal uit staat. Ik denk dan ook dat het aan de batterij ligt, aangezien de telefoon alleen niet oplaadt wanneer hij aan staat, uit dus geen probleem.

@Sarajevo, is het nu opgelost? Wat voor stappen heb je allemaal genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 20:17
Mijn galaxy nexus had dit ook. Eenmaal na de JB update niet meer. Maar dit is een bekend probleem, veel mensen hebben ook last van gohstcharging. Zoek daar maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Misschien is het puur toeval of gewoon een mindfuck, maar het lijkt sinds dat 'ghostcharging' dat mijn telefoon veel sneller leeg gaat... pure bug of misschien toch wat mis in het circuit?
Pagina: 1