Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond mensen,

Mijn Galaxy Nexus die laad niet meer op, ik heb het al meerdere keren geprobeerd. Dalvik's cache verwijderen, batterij calibreren. Telefoon laden via USB (laptop & stopcontact) lukt niet meer.

Ik heb het bij BelCompany gehaald, waar moet ik nu die RMA opsturen? Naar Google, Samsung of BelCompany?

(Telefoon is geroot)

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:15:
Goedeavond mensen,

Mijn Galaxy Nexus die laad niet meer op, ik heb het al meerdere keren geprobeerd. Dalvik's cache verwijderen, batterij calibreren. Telefoon laden via USB (laptop & stopcontact) lukt niet meer.

Ik heb het bij BelCompany gehaald, waar moet ik nu die RMA opsturen? Naar Google, Samsung of BelCompany?

(Telefoon is geroot)
Toen mijn HTC Desire kapot was heb ik het gewoon rechtstreeks naar HTC gestuurd... Google gaat je niet helpen die maken geen telefoons en via BelCompany gaat alleen maar langer duren vrees ik.

Ik zou hem dus gewoon direct naar Samsung sturen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Garantie-afhandelingen horen niet in dit forum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen, omdat je met een beetje zoekwerk best zelf op kunt zoeken wat je rechten zijn. Zo hebben we een FAQ hiervoor: Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie, maar ook met Google kun je voldoende vinden. Slotje dus.

Dit topic is gesloten.