Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gevallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Afgelopen weekend heb ik mijn laptop laten vallen terwijl hij aan stond, een samsung r710.
Toen hij gevallen was ging het scherm uit maar bleef er 1 lampje van mijn laptop branden, de power button.

Als ik hem nu "aan" zet dan brand de power button en ik kan ook gewoon mijn dvd speler openen. De laptop maakt echter geen geluid en er branden ook niet meerdere lampjes. Ook draaien er geen ventilatoren.

Ik dacht eerst dat het scherm kapot was, maar aangezien hij helemaal niet opstart denk ik dat het iets anders is. Zou het de processor kunnen zijn? Of misschien de videokaart.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd:
- Harde schijf los gehaald en opnieuw geplaatst.
- Geheugen modules los gehaald en opnieuw geplaatst
- Extern scherm aangesloten, werkt niet.
- Moederbord losgehaald en geen losse connectors/kabels gevonden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat denken jullie wat een oorzaak kan zijn?

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ben je met je inboedelverzekering toevallig niet verzekerd voor val en stoot schade binnenshuis ?

^ Post is hierboven!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 15:01
De HDD zal soieso wel zijn overleden. Probeer eens een externe monitor aan te sluiten op de verschillende poorten (HDMI en vga?) en kijk of je op zn minst de POST te zien krijgt.

[ Voor 65% gewijzigd door ToWi1989 op 26-03-2012 21:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vga en hdmi beide geprobeerd maar ik krijg niks te zien. Hoor inmiddels 2 hele zachte korte piepjes als ik mn laptop op wil starten. Het maakt hierbij niet uit of ik de harde schijf en/of geheugensticks eruit heb. Elke keer 2 korte piepjes, ik zou niet weten wat dit betekend

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Ik denk dat je moederbord gewoon een goede klap heeft gehad en er contacten zijn gebroken.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het lijkt me inderdaad ook onzichtbare schade (scheurtjes in je mobo bijv). Met wat mazzel kun je nog wat met je HDD doen. Probeer daar gewoon de data af te trekken. Verder wordt het verzekeringswerk (of gewoon een nieuwe kopen).
Pagina: 1