Ik heb sinds een paar dagen een zeer vaag probleem. Het begon vorige week met een Linksys WRT610N router die vastgelopen leek te zijn. Na een reset werkte WiFi nog steeds niet dus ik besloot maar een harde reset te geven. Nu kon ik weer inloggen via default instelling maar in de instellingen kon ik eigenlijk niets meer met de Wireless settings. Bij alle keuzevelden heb ik alleen nog maar 1 keuze voor alle waardes. Ik heb ook geprobeerd om de firmware nog een keer te installeren (deze was gewoon origineel) maar ik krijg telkens de melding dat het afbeeldingsbestand ongeldig is. Eigenlijk nam ik aan dat deze router kapot was en aangezien die 3 jaar oud is had ik hem afgeschreven.
Maar nu heb ik een soortgelijk geval thuis met mijn Linksys E4200. Als ik nu inlog op de webinterface krijg ik dit plaatje:

Alle keuzes hebben dezelfde waarde. Ik kan alleen met een Mac en Safari nog in de webinterface en niet met een Windows7 met Explorer. Hoe raar is dit? Ook hier helpt resetten niet.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Het lijkt wel iets van een virus....
Help
Maar nu heb ik een soortgelijk geval thuis met mijn Linksys E4200. Als ik nu inlog op de webinterface krijg ik dit plaatje:

Alle keuzes hebben dezelfde waarde. Ik kan alleen met een Mac en Safari nog in de webinterface en niet met een Windows7 met Explorer. Hoe raar is dit? Ook hier helpt resetten niet.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Het lijkt wel iets van een virus....
Help