Ik heb een probleem als ik video's wil kijken op onder andere :
Youtube
Gomtv.net
imdb
Vast wel meer sites maar deze gebruik ik het meest.
De video laad, 10 seconden, 1 minuut of noem een random tijd en stopt erna met laden en speelt netjes het geladen stukje af en stopt dan tot ik op de tijdbalk zelf weer ergens klik en laad dan weer random een X aantal seconden / minuten.
Ik heb dit met IE, FireFox en Chrome. ( Draai windows 7 )
Drivers, Flash etc is up to date, ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb de modem en router een harde reset gegeven.
Cookies enz verwijderd.
Niks heeft nog geholpen.
Wat wel goed gaat zijn live streams via bijv. Twitch tv of via Own3d tv.
Deze lopen niet vast, maar wat wel weer vast loopt zijn live streams via de gomplayer van gomtv.net maar dit is buiten me browsers om en vast niet een bekend programma.
Alle hulp is welkom, als er nog informatie nodig is graag erna vragen en dan geef ik het.
Want mijn volgende stap nu is een windows herinstall, maar daar wil ik nog even mee wachten.
Youtube
Gomtv.net
imdb
Vast wel meer sites maar deze gebruik ik het meest.
De video laad, 10 seconden, 1 minuut of noem een random tijd en stopt erna met laden en speelt netjes het geladen stukje af en stopt dan tot ik op de tijdbalk zelf weer ergens klik en laad dan weer random een X aantal seconden / minuten.
Ik heb dit met IE, FireFox en Chrome. ( Draai windows 7 )
Drivers, Flash etc is up to date, ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb de modem en router een harde reset gegeven.
Cookies enz verwijderd.
Niks heeft nog geholpen.
Wat wel goed gaat zijn live streams via bijv. Twitch tv of via Own3d tv.
Deze lopen niet vast, maar wat wel weer vast loopt zijn live streams via de gomplayer van gomtv.net maar dit is buiten me browsers om en vast niet een bekend programma.
Alle hulp is welkom, als er nog informatie nodig is graag erna vragen en dan geef ik het.
Want mijn volgende stap nu is een windows herinstall, maar daar wil ik nog even mee wachten.