Tussen schermen wisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-06 16:03
Hallo,

Ik wil tijdens de presentatie vanuit PowerPoint wisselen tussen PowerPoint, Excel, en Word zonder elke keer opnieuw PowerPoint te starten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken??

Mvg,

GuillermoW93

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Alle 3 openen, en dan Alt+Tab?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-06 16:03
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken maar als deze ''programma's'' nou niet niet geopend zijn hoe kan ik dat dan voor elkaar krijgen?

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een sneltoets op je toestenbord? Even kijken of je zoiets kan instellen en wat in de drivers mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Zorgen dat je alles "op orde hebt" voor je de presentatie start, dus ook de programma's/documenten al open die je wilt gebruiken.

Of in de powerpoint een link naar het word/excel document maken in de dia wanneer dat nodig is..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 26-03-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 23:00

TheVMaster

Moderator WOS
Afgezien van het feit dat je aan het 'cross-posten' bent zou je in het vervolg misschien ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.