T-Mobile wil contract niet ontbinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt dat de netwerkdekking van T-Mobile op bepaalde plaatsen, waaronder het postcodegebied 4373, slecht is.
T-Mobile erkent dat ook.

Ik ben daar vaak en moet dan met 2 toestellen sjouwen (1 met prepaidkaart van andere provider).

T-Mobile weigert de contractontbinding omdat dit niet mijn huis- of werkadres is.

Ik vind dat belachelijk.

Ze geven aan dat ze geen goede landelijke dekking kunnen bieden. De verkopers van Ritel en ThePhoneHouse in Middelburg verzekerden me dat de dekking even goed zou zijn als van de 2 andere grote providers. Een paar kilometer buiten de winkel blijkt dit al niet waar te zijn.

De kaart met netwerkdekking lijkt één groot, paars, vlak. Pas bij heel goed inzoomen vind je de zwakke plekken.

Ik probeer los te komen van T-Mobile, iedere hulp daarbij is welkom.

Mijn abo is een Sim Only + internet - dus investeringen hebben ze niet in me gedaan.

Ranten is niet nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 26-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Ehm ja, het was van tevoren bekend.. enige waar je nog verhaalt kunt halen is de winkelier.. good luck with that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ik ben daar vaak" lijkt mij niet dat je daarvoor het contract kan ontbinden? Lijkt mij ook lastig om dat in de algemene voorwaarden te proppen :+ Als je er nu woonde of werkte kon ik het mij nog voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik snap wel waarom ze dit niet doen, dan wordt het wel heel makkelijk om onder je contract uit te komen natuurlijk. Verzin even een rare postcode, doe alsof je daar vaak komt en ze zeggen je contract op.

Je kan natuurlijk gewoon je contract afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat kaartje is bekend, kan je ook vooraf bekijken of je overal volledig dekking haal (net als HSPDA/3G lang niet overal volledig dekkend is). Je moet ergens een grens stellen, dat geval vind ik woon&werk locaties best redelijk.

Andere kant is het weinig anders dan in een locatie (gebouw/iets) te zitten waar door de constructie je amper bereik hebt, daar doen ze ook bijzonder weinig aan :P

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2012 17:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een fictief bedrijf vestigen op dat adres waar jij dan gaat werken and give it another shot :)))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:21

Quad

Doof

Wat mijn buurman wel eens deed, zeggen dat hij naar het buitenland gaat emigreren, sturen ze je het binnen 2 dagen op :).
Maar daar schiet jij niks mee op, omdat jij het kosteloos wilt hebben denk ik :).

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 26-03-2012 23:07 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:31:
De kaart met netwerkdekking lijkt één groot, paars, vlak. Pas bij heel goed inzoomen vind je de zwakke plekken.
Niet meer dan logisch toch? Je kan moeilijk een gedetaileerde kaart van heen Nederland in een JPEGje van 100x100pixels stoppen. Nogal logisch dat je moet inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 01:06
Waarom "ben je daar vaak". Ik denk dat dit zeer relevante info is voor een ontbinding. Ik ben ook vaak tussen eindhoven en boxtel met de trein en daar is de dekking ook uitermate belabberd met T-Mobile, maar dat is echt geen redelijke eis voor ontbinding vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willaaam schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:13:
Waarom "ben je daar vaak". Ik denk dat dit zeer relevante info is voor een ontbinding. Ik ben ook vaak tussen eindhoven en boxtel met de trein en daar is de dekking ook uitermate belabberd met T-Mobile, maar dat is echt geen redelijke eis voor ontbinding vind ik zelf.
mee eens.. Bij mij thuis had tmobile een belabberd 3G bereik, wat ik niet erg vond aangezien ik thuis gewoon WIFI heb.

Maar op een gegeven moment deed gprs ook heel slecht, dus ook om push mail, whatsapp enzo te ontvangen moest ik wifi continu aan hebben staan. Dat vond ik niet kunnen en heb contact opgenomen met T-Mobile, naast een toezegging van verbetering van de gsm/gprs mast binnen 2 weken en plaatsing van een nieuwe 3G mast in 6 maanden kreeg ik ook nog eens 6 maanden 20% korting. Nu heb ik inmiddels trouwens goede gprs en 3g bereik thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15

Onbekend

...

Je hebt toch een mobiele telefoon om onderweg te kunnen bellen? Thuis en op het werk zijn er talrijke andere manieren om te communiceren.

Maar ik ben wel benieuwd wat in jouw contract staat over verplichtingen van T-Mobile. Kan je eens relevante stukken uit het contract posten?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 01:06
Onbekend schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:24:
Je hebt toch een mobiele telefoon om onderweg te kunnen bellen? Thuis en op het werk zijn er talrijke andere manieren om te communiceren.

Maar ik ben wel benieuwd wat in jouw contract staat over verplichtingen van T-Mobile. Kan je eens relevante stukken uit het contract posten?
Je hebt ook een 4WD om overal te kunnen rijden, maar toch kan het niet altijd. Af en toe matig bereik hebben vind ik normaal. Misschien heeft T-Mobile het daar, maar vodafone en kpn hebben het weer ergens anders. Ik kan het weten want ik heb helaas altijd twee simkaarten op zak :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat wil je precies? Geen een provider kan je 100% dekking garanderen. Ook KPN/Vodafone niet. Wat je eventueel nog kan proberen is om via je toestel 2G te gebruiken. GRPS dekking is een stuk groter dan 3G (althans, bij T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:14

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Kortgeleden heb ik een klacht bij T-Mobile ingediend over de dekking thuis. Hierover werd ik netjes en vriendelijk teruggebeld en ik moet even gaan testen of het probleem niet aan mijn simkaart ligt.

Verder in het gesprek noemde ik dat de dekking tussen huis en school zeer beroerd is en gaf ik aan dit ook al op de dekkingskaart te hebben gezien. De vriendelijke jongeman legde de oorzaak kort uit (onbewoond gat van Drenthe) en bood direct 20% korting voor mijn komende drie facturen aan als blijk van begrip voor het ongenoemen, zonder dat ik daarmee afstand zou doen van eventuele rechten.

Vermoedelijk had ik best meer/langer korting kunnen bedingen als ik dat had gewild en er een punt van had gemaakt. Ik was nu echter al blij dat ik zo makkelijk een mooi voordeeltje heb gekregen, dus heb ik daar verder geen werk van gemaakt.

Mocht het ontbinden je niet lukken, misschien kan je dan een mooie korting regelen? Da's beter dan niets (of, nou ja, alles).

[ Voor 1% gewijzigd door Ulster Seedling op 27-03-2012 00:08 . Reden: typo #moe ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Pagina: 1