Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04 21:37

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
Situatie:

Bezig met een andere baan, dat is bijna rond. Alleen nog wat hobbels (afkoopsom, auto, etc.).
Ik verwacht dat ik deze week nog ontslag kan nemen.

Nou moet ik morgen met een nieuwe opdracht (detachering) starten. Ik zit er een beetje mee dat ik het niet netjes vind om 1 maand in te gaan werken en dan tot ziens te zeggen.

Ik denk dat de klant het ook niet grappig vind als hij hoort dat ik eind van de maand vertrek.
(Ik zit daar overigens niet voor pinda 's; tarief is -iets van- €70 p/u)

Meningen?

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:02
Gewoon gaan? Hoe had je het anders op willen lossen?

Tot hoe lang duurt je nieuwe opdracht?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 21:19

Jeroen V

yadda yadda yadda

Zolang je in dienst bent bij je huidige werkgever moet je gewoon keurig netjes doen wat er van je verwacht wordt. (en dus gewoon je werk naar behoren doen) Naar mijn mening valt vertellen dat je misschien een andere baan overweegt daar niet onder.

Ik zou zelf nooit vertellen dat ik met een andere baan bezig ben voordat ik een getekend kontrakt heb van de nieuwe werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Jeroen V schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:02:
Zolang je in dienst bent bij je huidige werkgever moet je gewoon keurig netjes doen wat er van je verwacht wordt. (en dus gewoon je werk naar behoren doen) Naar mijn mening valt vertellen dat je misschien een andere baan overweegt daar niet onder.

Ik zou zelf nooit vertellen dat ik met een andere baan bezig ben voordat ik een getekend kontrakt heb van de nieuwe werkgever.
Wat Jeroentje zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
Uiteraard ga ik gewoon!
Het gaat mij erom dat ik daar ga zitten inwerken a €70 per uur, dat duurt ongeveer een maand en aan het eind van die maand ben ik weer weg. Met andere woorden ze hebben geld en tijd geinvesteerd zonder dat het opleverde wat ze eigenlijk willen.

Vind ik niet netjes als je het vooraf eigenlijk wel wist.

De mensen daar zullen het niet zo kunnen waarderen (zou ik zelf ook niet), als degene het vooraf eigenlijk al wist. Daarbij is het hier in het oosten een klein wereldje, dus kom je mekaar nog wel eens tegen. Dan kan ik positieve contacten met dit -grote- bedrijf en zeker één van deze +/- 10 mensen wel shaken natuurlijk.

EDIT:
Ik heb 1 maand opzegtermijn en ga deze week nog starten, vandaar nog 1 maand werken op een nieuwe opdracht.

EDIT 2:
Voor de duidelijkheid, het is niet zo dat ik morgen begin en overmorgen waardevolle inbreng kan leveren. Die maand inwerktijd is niet overdreven.

[ Voor 18% gewijzigd door bord4kop op 26-03-2012 17:13 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33

Dido

heforshe

Ik mis iets... heb je geen opzegtermijn?

Het klinkt nu alsof je na een maand op staande voet gaat vertrekken. Dat is in de meeste gevallen niet zo handig.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Dido schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:10:
Ik mis iets... heb je geen opzegtermijn?

Het klinkt nu alsof je na een maand op staande voet gaat vertrekken. Dat is in de meeste gevallen niet zo handig.
Naar de klant toe is dat wel het geval.

Wat je zou kunnen doen is nu al gewoon je ontslag indienen bij je huidige detacheerder, die maand opzegtermijn is immers een minimum. Je hebt immers pas net te horen gekregen dat je bij die andere baan bent aangenomen.

Dan mogen zij gaan beslissen wat ze er mee gaan doen.
Precies het soort risico dat naar een detacheerder gemikt wordt door bedrijven, en precies de reden waarom ze zulke tarieven vragen.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik zou het melden zodra ik zeker ben van m'n nieuwe baan: op de manier gedraag je je naar je "oude" werkgever ook zo netjes mogelijk en houden zij er wellicht ook nog 'n goed gevoel bij over dat je geprobeerd hebt het allemaal zo netjes mogelijk te doen.
Ik heb dit ook wel in de praktijk meegemaakt (niet ikzelf, collega) en ik weet dat onze werkgever op z'n zachts gezegd "not amused" was. Mijn collega heeft 't trouwens eerst verteld tegen de inlener op 't kennismakingsgesprek (uit goede bedoelingen, hij wilde niet dat de inlener er de dupe van werd), en werd daarop prompt op non-actief gesteld, heeft geen getuigschrift gekregen en volgens mij is dat einde absoluut niet zo mooi geweest als het had kunnen zijn.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
Klopt zo denk ik er ook over.

Ik moet er misschien nog even bij vermelden dat ik een aantal weken geleden al heb aangegeven niet tevreden te zijn. Gemaakte afspraken die niet nagekomen werden, veel goede wil en veel inzet van mijn kant. Paar dingen op papier, veel dingen niet. Plus ik zat al enige tijd op de bank.
Heb gevraagd of er mogelijkheden waren om samen te kijken naar een andere baan. Afgesproken dat ik in ieder geval actief ging solliciteren.

Begin vorige week heb ik tegen de leidinggevende verteld dat ik een concrete aanbieding heb.

[ Voor 14% gewijzigd door bord4kop op 26-03-2012 20:27 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zodra het voor jou 100% rond is zou ik het zsm vertellen. Dat is wel zo netjes en eerlijk naar elkaar toe. Eerlijk zijn heeft me altijd het meest opgeleverd, ook al was het soms niet noodzakelijk de beste zet volgens anderen.

Vind het gewoon belangrijk om alles netjes af te handelen, dat je normaal afscheid kunt nemen, jezelf in de spiegel kunt aankijken. Altijd aan te raden de schepen niet achter je te verbranden, je weet nooit of je ze nog nodig hebt in de toekomst. Integriteit heb ik toch wel hoog zitten :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 21:26
Je hebt 1 maand opzegtermijn, dus maakt het weinig uit. Je kunt het dan ook maar gelijk zeggen dan kunnen ze eventueel een ander op die ene opdracht zetten en jij kan hem/haar dan nog even in grote lijnen op weg helpen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 12:57
- Aan je oude werkgever (niet zijn klant) laten weten zodra je een getekend contract hebt bij de nieuwe.
- Je hebt vast nog vakantiedagen over waarmee je een redelijk deel van die maand opzegtermijn niet hoeft te werken (waar jij noch je baas na jouw opzegging ws. op zitten te wachten, ga ik van uit)
- Ik zou overleggen met mijn oude werkgever hoe je dit het best aan de klant kunt communiceren. Kan me voorstellen dat je manager dat zelf met de klant wil opnemen. iig moet je met hem afspreken hoe je dit gaat communiceren en wie/wanneer.

Als je deze week nog ontslag neemt (wel zo snel als je zekerheid hebt doen dan), dan hebben we het dus over een dag of 2-3 dat je daar voor niks bent geweest. Dat is een gevalletje "shit happens" IMO - dat vecht de klant dan maar even uit met je oude werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
bord4kop schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:51:
Situatie:

Bezig met een andere baan, dat is bijna rond. Alleen nog wat hobbels (afkoopsom, auto, etc.).
Ik verwacht dat ik deze week nog ontslag kan nemen.

Nou moet ik morgen met een nieuwe opdracht (detachering) starten. Ik zit er een beetje mee dat ik het niet netjes vind om 1 maand in te gaan werken en dan tot ziens te zeggen.

Ik denk dat de klant het ook niet grappig vind als hij hoort dat ik eind van de maand vertrek.
(Ik zit daar overigens niet voor pinda 's; tarief is -iets van- €70 p/u)

Meningen?
Je werkt niet 1 maand. Je werkt een paar dagen totdat je zeker bent van de nieuwe baan. Heb je dan baan niet gehad? Niks aan het handje, doorgaan as usual.
Wel gehad? Dan meld je het pas aan je werkgever en kan die per direct vervanger regelen. Dan heb je het enkel over de tijd van jouw begindag tot het moment dat de vervanger begint. Het hoe/wat is niet jouw probleem maar van je werkgever. Dat is juist waar detachering voor is, dat de klant niet met dergelijke problemen zit maar dat die bij de detacheerder terechtkomen.
Je werkt uiteindelijk voor jezelf, niet om je baas een pleziertje te doen, dus vooral in de 1e plaats aan jezelf denken.

offtopic:
70eu/uur is wel redelijk laag tarief trouwens. Gemiddeld MBO tarief is snel 90+ euro en voor HBO gaat het over 175+euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Je moet het gewoon bij jou huidige werkgever aangeven, hij moet dat dan verder met de klant regelen.
Als de klant er later lastig over doet heb jij altijd het excuus hey ik heb het bij mijn werkgever op datum x meegedeeld en nam aan dat hij jullie zou informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

bord4kop schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:25:
Begin vorige week heb ik tegen de leidinggevende verteld dat ik een concrete aanbieding heb.
Dan heb je al meer dan genoeg gedaan. Zolang je geen nieuw getekend contract hebt, ben je gewoon nog volledig medewerker van je huidige bedrijf.

Ik heb de laatste twee weken voor ik mijn vorige baan opzegde een hele uitgebreide training ontvangen (een vrij speelse training jncl luxe hotel, een eigen bedrijfsbar en veel teambuildingsactiviteiten). Dit kwam gewoon toevallig zo uit. Ik heb opgezegd op maandagmorgen nadat ik terug kwam (contract kwam halverwege die training rond)...

Ik heb wel benoemd dat ik de timing wat ongelukkig vond, maar heb aangegeven dat zolang ik geen nieuwe werkegever heb, ik gewoon nog voor 100% voor de oude werkgever ging. Dat begrepen ze.

Ik snap je gewetensbezwaren wel. Je moet het zeker netjes spelen, maar je kan niet verwachten dat je niets meer kan starten of ondernemen in je werk als je aan het solliciteren bent. Zelfs niet als je al in een vrij vergevorderd stadium bent.

Daarnaast, degene met wie je het bespreekt is uiteraard je werkgever. Overleg met hem wat je bij opdrachtgevers doen. Ik heb het uiteindelijk een maand voor vertrek zelf aangegeven bij de opdrachtgever. Dat je een maand alleen maar aan het inwerken bent, is een bezwaar dat ik me goed voor kan stellen. Maar aan jouw werkgever om die afweging te maken. Het is zijn relatie, zolang jij alles maar netjes doet.

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 28-03-2012 12:47 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Werkloos
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Op de een of andere manier doet deze discussie mij sterk denken aan Ictopus. Daar hadden ze (naast de studiekostenregeling) een boeteclausule van 25.000 euro voor het geval je Ictopus zou verlaten voordat je tijdelijke contract was afgelopen. Dit omdat het een gigantische reputatieschade voor Ictopus zou betekenen als je voortijdig van een klantopdracht zou vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wow, daar mag dan ook wel wat tegenover staan lijkt mij?

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ja lijkt mij ook. Geloof niet dat ik daar mee akkoord zou gaan. Tenzij ze mij netto 25.000 euro per maand zouden betalen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allen!

Ja, eigenlijk moet je denken dat je niet meer kan doen dan wat je doet. Het probleem, als het ontstaat, is dan voor de werkgever.

@ictopus verhaal; is dat wel rechtsgeldig? Volgens mij kun je niemand dwingen, was dat geen concurrentie beding ofzo? Of stond daar geen opleiding, winstdeling, free-lance constructie o.i.d. tegenover?
Ik zou persoonlijk voor zoiets ook niet tekenen.

offtopic:
90 euro voor standaard MBO functie? Hoe en wat als ik mag vragen? Is dat ook beheer/consultancy? Ik heb verschillende klussen gedaan maar mijn collegae en conculega 's van andere bedrijven zitten echt rond hetzelfde bedrag.. Projecten is een ander verhaal natuurlijk :)

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Werkloos
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
bord4kop schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:51:
@ictopus verhaal; is dat wel rechtsgeldig?
Zolang een rechter niet anders heeft beslist, denk ik dat we er vanuit moeten dat zo'n constructie wel rechtsgeldig is.
Volgens mij kun je niemand dwingen, was dat geen concurrentie beding ofzo?
Nee, dat was geen concurrentie- of relatiebeding, want die zat er ook nog apart bij. Dus als je voortijdig stopte en bij de concurrent ging werken, dan moest je 12.500 euro studiekosten + 25.000 euro boete voor voortijdige beeindiging + 12.500 euro boete voor overtreding van het concurrentiebeding + 250 euro per dag dat je in gebreke bent betalen. Vertrek je voortijdig, maar ga je niet bij een concurrent of relatie werken, dan ben je gelukkig maar 37.500 euro kwijt.
Of stond daar geen opleiding, winstdeling, free-lance constructie o.i.d. tegenover?
Ik zou persoonlijk voor zoiets ook niet tekenen
Die opleiding stond tegenover de studiekostenregeling, niet tegenover die boeteclausule voor voortijdige beëindiging. Winstdeling deed Ictopus niet aan voor zover ik weet. En het ging hier niet over freelanceconstructies, maar gewoon over arbeid in loondienst. Tenminste, niet tijdens de opleiding, want tijdens de opleiding was geen sprake van een arbeidsovereenkomst en kreeg je maar 600 euro bruto per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 20:03

Falcon10

Hit it i would !

Even vanuit jou perspectief : mooi dat je zo denkt over je werkgever, maar bekijk het eens van deze kant : van die 70 euro dat jij kost aan de klant, zie jij die ook effectief op je rekening ?
Dan zou ik niet te hard inzitten met je huidige werkgever. Je gaat werken voor je eigen boterham, en je werkgever verdiend liefst zoveel mogelijk aan jou, met zo weinig mogelijk kosten aan jou.

Dus gewoon netjes tegen hem zeggen als je contract getekend is bij de ander zodat je opzegtermijn kan beginnen en verder niet druk over maken : zijn probleem, niet het jouwe.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
Klopt helemaal.

Maar goed de situatie nu;
Vandaag is alles rond gekomen en ik heb fijn opgezegd.

De klant ook geïnformeerd en die was op z'n zachts gezegd niet blij. Het bleek namelijk dat ik voor minimaal 3 maanden weggezet was :)
Terwijl ik nog maar 1 maand minus 1,5 week daar ga blijven.

Klant nam mij overigens niets kwalijk!

[ Voor 4% gewijzigd door bord4kop op 29-03-2012 19:53 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gefeliciteerd, wat ga je nu dan doen voor werk?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Dat mag je oude baas nu met de klant oplossen, en als hij z'n klant wil houden dan wordt die 70 euro/uur spontaan vergeten. Vandaar ook dat de klant het niet persoonlijk opvat, dit is gewoon zakelijk.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 12:57
bord4kop schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:52:
De klant ook geïnformeerd en die was op z'n zachts gezegd niet blij.
Natuurlijk is die niet blij, dit betekent sowieso vertraging en minstens enkele dagen weggegooid geld. Over dat laatste kunnen ze verhaal proberen te halen bij je werkgever, maar die vertraging is waarschijnlijk vervelender voor ze. Maar ja, daar doe jij niks aan, valt je niet te verwijten en is niet jouw probleem.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Koos Werkloos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:17:
Zolang een rechter anders heeft beslist, denk ik dat we er vanuit moeten dat zo'n constructie wel rechtsgeldig is.
Neuh. En als een werkgever dit al hard kan maken, in een zeer algemeen en breed beroep als ICT'er, dan is de huidige werkgever de werknemer een flinke som geld schuldig wegens gemiste carrierekansen en zulks.

In andere woorden, het is niets anders dan bangmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Myrdreon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:42:
[...]
offtopic:
70eu/uur is wel redelijk laag tarief trouwens. Gemiddeld MBO tarief is snel 90+ euro en voor HBO gaat het over 175+euro.
Voordat mensen denken dat dit ook maar in de buurt van de waarheid komt:
http://www.freep.nl/freep/tarieven
(Zzp tarieven zijn soms iets lager dan detacheren, maar denk dan aan €5-10)
Tarieven boven de €150 zijn echt al bijzonder. Reken maar uit. 2000 uur * 150, 300k per jaar of 25k per maand.

Een detacheerder heeft normaal tussen de 50-75% marge tov je uurloon. Hierin zit dan ook pensioen, overhead, risico van bankzitters, opleiding....

Ontopic: Eerlijk zijn zodra je zekerheid hebt. Niet met de klant bespreken, zelfs niet als je het zeker weet. Jouw baas wil misschien een oplossing regelen voordat de klant het nieuws hoort. Hij wil net zo goed zekerheid bieden aan de klant. Oeps, te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
TheGhostInc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:16:
Voordat mensen denken dat dit ook maar in de buurt van de waarheid komt:
http://www.freep.nl/freep/tarieven
(Zzp tarieven zijn soms iets lager dan detacheren, maar denk dan aan €5-10)
Tarieven boven de €150 zijn echt al bijzonder. Reken maar uit. 2000 uur * 150, 300k per jaar of 25k per maand.
Denk dat Myrdreon abuis is met de tijd dat we nog Guldens i.p.v. Euro's hadden... want dan kloppen zijn tarieven wel een beetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Topicstarter
@ felicitaties:
Danku danku! Ben er zelf ook blij van :)

Thanks,

Ik word -weer- gewoon server, systeem, netwerkbeheerder, intern bij een bedrijf.
Heerlijk in de buurt en ze gaan als de brandweer (qua groei) dus dat bied genoeg uitdaging en mogelijkheden voor de toekomst!
TheGhostInc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:16:
[...]

Ontopic: Eerlijk zijn zodra je zekerheid hebt. Niet met de klant bespreken, zelfs niet als je het zeker weet. Jouw baas wil misschien een oplossing regelen voordat de klant het nieuws hoort. Hij wil net zo goed zekerheid bieden aan de klant. Oeps, te laat.
Neuh.. ik heb het open en oprecht geprobeerd de situatie te vermijden en werkgever had mij ook op andere voorwaarden kunnen plaatsen ;)

Daarbij; wanneer moet je het dan zeggen tegen de klant? Halverwege? Aan het eind van de maand? Me dunkt dat ze daar nog minder aan hebben. Bovendien weten zij natuurlijk ook dat jij het al veel eerder wist, dus vragen ze zich af waarom je ze niet eerder hebt verteld. EN dan nog hoe je met je collega 's iedere dag zit; zij steken ook tijd en moeite in jou..

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Goed gehandeld.

Zolang je niet weg bent moet je gewoon niets zeggen, want je zet daar veel mee op scherp. En als je baas jou niet binnen een maand kan vervangen is hij slecht bezig (bij een groter bedrijf iig).

En over dat detacheren; 150+ euro/uur is wel te doen, als je goed bent en vooral als je bij een grote toko terecht komt (en jezelf detacheert). Alhoewel dat minder makkelijk is dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

bord4kop schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:01:
Daarbij; wanneer moet je het dan zeggen tegen de klant? Halverwege? Aan het eind van de maand?
De correcte manier lijkt me dat jouw huidige werkgever het aan de klant vertelt :) .

(behalve als jullie overeenkomen dat jij het de klant kunt vertellen)

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 30-03-2012 10:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

418O2 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:03:
En over dat detacheren; 150+ euro/uur is wel te doen, als je goed bent en vooral als je bij een grote toko terecht komt (en jezelf detacheert). Alhoewel dat minder makkelijk is dan vroeger.
Het kan wel, maar dat zijn wel de tarieven die voor wat zeldzamere specialisten wordt betaald. Ik was vroeger recruiter en mijn tarief was precies de 85 euro per uur uit die tabel. Vriendin is onderwijsadviseur en haar tarief ligt wel redelijk hoger dan de 96 euro die in het tabelletje staat.

PS: bord4kop precies goed gehandeld. Zolang niet rond is, vertel je niets. Als alles rond is doe je het op de correcte manier.

[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 30-03-2012 11:04 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1