Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/DM] "Bekijk bericht" ook oude berichten laten tonen

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Als ik op het forum een berichtje typ en ik klik op "bekijk bericht", dan kan ik de al geplaatste berichten bekijken/nalezen (en evt nog een quoten) door naar beneden te scrollen, bij DM is dat helaas niet mogelijk.

Dat vind ik nogal onhandig.

Op het forum kun je een bericht quoten en kun je dat bericht tijdens het maken van een reactie nalezen. Als je bij DM op "bekijk bericht" hebt geklikt kun je dat niet doen omdat:
A: vorige berichten niet meer te lezen zijn als je eenmaal op "bekijk bericht" hebt geklikt.
B: er geen quoteknop aanwezig is (of je moet zelf de boel kopiëren en voorzien van quote tags), niet dat je zo'n knopje nodig hebt bij DM tenzij er meer dan 2 gebruikers aanwezig zijn in het draadje.

En laat het "bekijk bericht" knopje nu nodig zijn als je alle andere knopjes die nuttig/handig zijn bij het maken van een bericht wilt kunnen zien. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 26-03-2012 15:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je zegt wel dat een quoteknop niet nodig is bij DM, maar ik zou dat toch wel handig vinden? Zeker als je wat langere berichten krijgt via DM is een quoteknop wel handig om het makkelijker op te kunnen delen.

The devil is in the details.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
In zo'n geval is het wel handig ja, ik krijg echter zelden tot nooit lange(re) berichten. Daarom dacht ik daar niet aan :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde