Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ik ben pas gebeld door hi dat mijn abonnement afloopt over 2 maanden nou kon ik mijn abonnement verlengen met 6 maanden en 20% korting krijgen, nou heb ik gezegd dat ik dat niet wou!

Nou kon ik ook al een nieuwe telefoon uitzoeken. Maar omdat ik nog niet zeker wist welke telefoon ik wou zou ze hier later voor terug bellen.

Nou zag ik op de HI site dat ze alleen nog maar telefoon leasen, dat vertelde telefoniste er niet bij!

Ik was nou aan het kijken voor de Iphone 4s, maar dan betaal je voor; 150min/500MB: Gemiddeld over 2 jaar, incl. korting: 36,5,- euro per maand.
Maar dan is de telefoon nog niet van jezelf.

Nou heb ik ook gekeken naar een Tele2 Simonly 200min/500MB voor 13,5 euro per maand. en dan los een toestel erbij te kopen.

Nou heb ik een paar vragen;
- Is 500MB voor een iphone 4s genoeg? ik internet nou af en toe op mijn Nokia N97mini, maar daar gaat het allemaal zo traag op, dat ik het meestal niet zoek om op internet te gaan. Dat zal denk met een Iphone 4s wel sneller gaan mag ik hopen.

- Hoe is het netwerk van Tele2?

- Iemand ervaring met het leasen van HI?

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-11 17:15
wat je ook beslist, het kopen van een telefoon met het afsluiten van een sim-only abonnement is ten alle tijden goedkoper. je moet dan alleen wel in één keer het bedrag voor de telefoon betalen. Het netwerk van Tele2 heb ik nog geen problemen mee ondervonden.

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-11 17:38
Ik heb het zojuist even uitgeteld. Ik kan verlengen bij Vodaphone.

Als ik mijn huidige telefoon hou en een cheapass simonly abbo neem dan ben ik rond de 10 euro kwijt per maand.
Zegmaar 120 per jaar.

Als ik kies voor een goedkoop prultoestel met een tv erbij dan betaal ik over dat jaar meer dan 900 euro.

Een vergelijkbare tv zou ik hooguit 500 euro voor geven. En het toestel wat erbij zit is niks bijzonders.

Ik ga niet meer voor de gsm's met kado's en dergelijke. Ik hou 780 euro in mn zak en daar koop ik dan wel wat anders voor *O*

Verwijderd

maikelbeerkens schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:09:
Ik ben pas gebeld door hi dat mijn abonnement afloopt over 2 maanden nou kon ik mijn abonnement verlengen met 6 maanden en 20% korting krijgen, nou heb ik gezegd dat ik dat niet wou!

Nou kon ik ook al een nieuwe telefoon uitzoeken. Maar omdat ik nog niet zeker wist welke telefoon ik wou zou ze hier later voor terug bellen.

Nou zag ik op de HI site dat ze alleen nog maar telefoon leasen, dat vertelde telefoniste er niet bij!

Ik was nou aan het kijken voor de Iphone 4s, maar dan betaal je voor; 150min/500MB: Gemiddeld over 2 jaar, incl. korting: 36,5,- euro per maand.
Maar dan is de telefoon nog niet van jezelf.

Nou heb ik ook gekeken naar een Tele2 Simonly 200min/500MB voor 13,5 euro per maand. en dan los een toestel erbij te kopen.

Nou heb ik een paar vragen;
- Is 500MB voor een iphone 4s genoeg? ik internet nou af en toe op mijn Nokia N97mini, maar daar gaat het allemaal zo traag op, dat ik het meestal niet zoek om op internet te gaan. Dat zal denk met een Iphone 4s wel sneller gaan mag ik hopen.

- Hoe is het netwerk van Tele2?

- Iemand ervaring met het leasen van HI?
ligt eraan, ben je vaak in de buurt van wifi? hoe vaker je wifi gebruikt hoe minder je mb´s vanuit je bundel gebruikt.

overigens via http://www.gsmweb.nl/tele2/index_abo.htm kan je 2jarige tele2 sim only´s krijgen.. 200min (5euro) + 1000mb (10 euro) dus 15 per maand verschilt dan niet heel veel van 13,50..

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
Ik heb de topictitel iets aangepast voor je. :)

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 01:24
ik heb:
-voor 14 euro in de maand bij hollands nieuwe de samsung galaxy Y besteld.
- 2 jarig abbo voor 14 euro, waarbij 275 units (dus minuten/sms/MB) (mb afgerond op 100kB, dat wel)
- 2 jaar lang 500mb internet inclusief bij die 14 euro
- samsung galaxy y op marktplaats verkocht: uiteindelijk dus ongeveer 10 euro/maand (want besteld voor 1 april, 20 euro retour van samsung extra) en de abbo gebruik ik in mijn iphone 4 :)

bel en sms je niet/weinig: dan heb je dus 500mb + 275 units = 775mb, moet toch genoeg zijn?
geen bezorgkosten en aansluitkosten ook nog eens! is dat niet nog handiger?
hollandsnieuwe.nl/tv

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-11 00:03
Tele2 heeft geen netwerk.
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile GSM netwerk en daar moet je op zoeken.
Pagina: 1