Razer Imperator - onzichtbare muur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi guys! Ik zit met een probleem. Ik heb mijn Razer Imperator sinds december 2010. Ik zit sinds een maand of twee met het probleem dat de muis op willekeurige momenten tegen een verticale muur (alleen links) aan loopt. Dit is voorheen alleen gebeurd wanneer ik op mijn desktop was, maar vorige week gebeurde het ook bij een potje Battlefield 3. Het is me nog niet voorgekomen op mijn tweede beeldscherm, maar mijn muis bevindt zich daar niet heel vaak, dus daar kan het ook aan liggen. Deskresearch laat zien dat dit probleem niet vaker voorkomt bij deze muis, of ik moet verkeerd zoeken.
Als ik op een normale snelheid mijn muis beweeg ga ik langs een verticale muur, beweeg ik mijn muis sneller dan verdwijnt de muur en kan ik weer lange tijd gewoon normaal bewegen.

Sinds het probleem voor het eerst voorkwam heb ik mijn muis een firmware update gegeven en de Razer software geïnstalleerd. Het probleem is voor een week of 2 weggegaan en is nu weer terug gekomen. De frequentie van het probleem zal zich tot 2 á 3 keer per week beperken.

Nu kan ik wel andere dingen proberen, zoals de muis op een andere PC proberen, mijn tweede scherm uitschakelen, dat soort dingen. Echter lijkt het me omdat het probleem maar sporadisch voorkomt, het moeilijk wordt om zoiets te testen. Zelfde met het RMA sturen van de muis, de kans dat het probleem überhaupt verschijnt in de tijd dat hij getest wordt lijkt me klein.

Iemand raad hoe ik dit verder moet handelen? Wachten totdat het erger wordt en dat ik het dan beter kan testen of weet iemand zo al waar het aan zou kunnen liggen?