Excuses, had gisteravond geen tijd meer om te reageren
The_MAN schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:29:
Voordat je overgaat tot aankoop van een telefoon met fysiek toetsenbord, probeer eens een nieuwe telefoon met onscreen tobo. De nieuwere toestellen zijn stukken beter. Ik zat zelf ook jaren vast een aan fysiek tobo, maar ben sinds januari overgestapt op een Samsung Omnia W en moet zeggen dat ik het niet mis. De onscreen tobo's zijn erg goed tegenwoordig!
ik heb zelf een desire hd(met een capacitive touchscreen, dus gewoon de techniek die door al deze toestellen gebruikt worden), mijn vriendin een Galaxy S, en vrienden hebben sensations, iphones en Galaxy S2'en, dus ik weet wel hoe die nieuwe touchscreens typen, en ik kan er niet echt mee overweg,
thefal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:35:
Probeer anders ook eerst Swiftkey, die haalt automatisch een heleboel typefouten voor je eruit en die houdt daarbij zelfs rekening met de woorden ervoor. Het is in mijn ogen veruit de beste toetsenbord qua autocorrect en dergelijke
Ik heb ook Swiftkey en Swype geprobeerd, allebei kan het me niet bekoren, en maak nog steeds veel te veel typfouten,
daar heb ik zelf ook al naar staan kijken, toetsenbord typt heerlijk, en ik kan er makkelijk een jaar mee vooruit, alleen vraag ik me af hoe dat zit met updates, en of programma's (zoals whatsapp) goed blijven werken
Marly schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:06:
De HTC 7 Pro van PDA-Wereld (de enige in de Pricewatch) is helaas wel een Duits model, met Qwertz-toetsenbord.
Verder heeft Windows Phone idd wel een van de betere onscreen tobo's, maar hoe dat met grote handen is, weet ik niet (heb zelf kleine

). Anders misschien de
pricewatch: HTC Titan Zwart (groot 4.7 scherm = groot tobo) ?
Van de toestellen met "echt" toetsenbord, typt de Nokia E7-00 't lekkerst, imo, ook door 't schuin openschuivende scherm. Kom zelf trouwens ook van een N97 af, mijn man heeft, naast de Titan, nog een N900 en had eerder een HTC Touch Pro, dus we hebben hier wel "iets" met toetsenborden

ja dat probleem is het ook, heb nu al 4.3 inch, en volgens mij is 4.7 niet fijn meenemen. en dan zou ik denk ik toch kiezen om dan voor de Galaxy Nexus te gaan, alleen is deze op het moment nog net iets te duur voor mij,
en misschien dat er met een ander abonnement toch een blackberry zou kunnen komen, en dan zou ik hoogstwaarschijnlijk de 9900 of de 9810 nemen, maar ik weet niet of ik dat moet doen, is het toetsenbord niet wat krap bemeten?