Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Topicstarter
Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu een T-Mobile Relax 25 abonnement zonder internet en dat loopt in september 2012 af.

Kan ik nu al een abonnement afsluiten bij een andere provider en dan beiden betalen en als het september is die van T-Mobile stoppen?

Of is dat niet toegestaan als particulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij wel, als je niets om nummerbehoud geeft. Wat zegt T-mobile er zelf over?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-04 12:55
ja dat mag, waarom zou dat niet mogen? (of het verstandig is is een tweede..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Zolang je betaalt zal daar niemand een bezwaar tegen hebben ;) Of er echt een limiet is weet ik niet, maar zou me niks verbazen als dat er niet is. Maar sowieso mag je er wel meer dan 2 hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dat is toegestaan. Ik heb twee abonnementen omdat het voor mijn vriendin lastig was een abonnement te verkrijgen, omdat ze uit het buitenland komt en dan weten de providers niet of ze wel de hele periode in het land verblijven. (Reden van lik mn vestje, want ik kan net zo makkelijk verhuizen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
pven schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:04:
Volgens mij wel, als je niets om nummerbehoud geeft. Wat zegt T-mobile er zelf over?
Nou, heb T-mobile niet gebeld omdat ik daar weg wil. Dat was ik vergeten te melden in de openingspost.

Maar het kan dus, dat is mooi. Ik wil graag een abonnement met internet en dat kan met mijn huidige abonnement niet handig (oud abonnement). Dus ik kan beter overstappen naar bijv. een tele2 ofzo. Maar daar kom ik wel uit met wat zoekwerk.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 26-03-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Ja hoor dat kan..... Volgens mij mag je net zoveel abonnementen op je naam hebben staan als je maar wil.... Het probleem kan wel zijn dat providers op een gegevenmoment naar de kredietwaardigheid gaan kijken, bijvoorbeeld bij het BKR in Tiel, sta je daar als wanbetaler te boek dan zou je misschien kunnen verwachten dat ze op een gegeven moment je niet opnieuw nog een contract met je aan willen gaan.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Al neem je 20 abonnementen. Geen hond die er iets om geeft, zolang je betaalt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank allen voor de supersnelle reacties, zaten jullie hier maar naast mij op de werkplek, dit soort snelle hulp kan ik op mijn werk ook wel gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Bullet NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:07:
Ja hoor dat kan..... Volgens mij mag je net zoveel abonnementen op je naam hebben staan als je maar wil.... Het probleem kan wel zijn dat providers op een gegevenmoment naar de kredietwaardigheid gaan kijken, bijvoorbeeld bij het BKR in Tiel, sta je daar als wanbetaler te boek dan zou je misschien kunnen verwachten dat ze op een gegeven moment je niet opnieuw nog een contract met je aan willen gaan.
Voor zover ik weet doen telecomproviders dat toch echt niet meer, aangezien ze geen lening verstrekken.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Hooglander1 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Voor zover ik weet doen telecomproviders dat toch echt niet meer, aangezien ze geen lening verstrekken.
Ze doen het inderdaad niet wanneer je 1 of 2 abonnementjes op je naam hebt staan, maar wanneer je veel meer abonnementen op je naam hebt staan zullen ze vast op een gegeven moment gaan chekken.

Ook omdat het risco van achteraf te betalen kosten dan veel groter wordt.... Denk aan roaming en/of data kosten die achteraf worden berekend.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 06-06 13:52
Hooglander1 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Indirect doen ze dat vaak wel. Voor die dure smartphone wordt niet direct de rekening betaalt. Dat zit weer in de maandelijkse kosten die je betaald voor het bellen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 14:43
volgens mij gaan ze bij de derde of vierde abonnement welk alles checken. want dit is een bekende oplicht truc die een tijdje geleden plaats vond. laat iemand een paar Abbo's sluiten om nieuwe telefoons te krijgen en dan die telefoons verkopen voor winst. natuurlijk diegene die de Abbo's afsluit krijgt geen geld en mag 2 jaar betalen voor elk abonnement.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aegis schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:13:
volgens mij gaan ze bij de derde of vierde abonnement welk alles checken. want dit is een bekende oplicht truc die een tijdje geleden plaats vond.
Meer dan 2 wil ik er ook niet hebben, dat spul is al duur genoeg per maand. Mijn vrouw heeft wel een eigen abonnement, maar dat staat op haar naam.

Misschien als de kids over een paar jaar wat ouder zijn, maar dan doe ik denk ik prepaid. Dus voor nu zal het wel loslopen en een BKR is prima, daar kom ik wel doorheen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

*weg*

Post on-topic of post niets

[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:58
Je mag meerdere abonnementen op je naam hebben staan. Zo is de limiet bij telfort bijv. voor de meeste mensen 5 voor sim-only, en 2 meende ik voor toestel en abonnement. Bij T-Mobile weet ik het zo niet, maar ik heb vaak zat meerdere T-Mobile abonnementen aangesloten voor 1 klant.

Iedere provider heeft een eigen fraude/creditcheck afdeling. Bij de invoer van de gegevens wordt alles even nagekeken. Het komt nog wel eens voor dat als mensen meerdere abonnementen af proberen te sluiten in een korte periode dat de fraude afdeling hier een stokje voor steekt en de klant een afkeuring geeft of alleen een simonly kan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 19:40
Ik kwam via VF op de volgende site/organisatie:
http://www.preventel.nl/
Wat is Preventel?

De stichting Preventel is een samenwerkingsverband tussen aanbieders van telecommunicatie diensten (zie voor de deelnemers :Wie is Preventel?)
De stichting Preventel heeft een maatschappelijk belang: het voorkomen dat personen en bedrijven verplichtingen voor het gebruik van telecommunicatie diensten aangaan die zij niet kunnen dragen
Uiteraard is dat ook van belang voor de aanbieders van telecommunicatie diensten.

Maar zou ik ook 2 abbonementen bij VF kunnen afsluiten bijv? (er wordt nml altijd gezegd dat je dan moet kiezen voor verlenging, maar dat is alleen voor numberbehoud?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, dat kan. Voor de zoveelste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:07

Barrycade

Through the...

Ik kan me niet voorstellen dat T-Mobile niet een internet abbotje bij kan voegen. Of je abbo om te zetten naar een ander abbonnement. Of is het om een nieuw toestel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:05

DefLite

Why so serious?

Ik heb 3 abonnementen op mijn naam staan(broertje + mede vennoot aangezien zij allebei minderjarig zijn) en mijn eigen. 2 daarvan bij Simyo en 1 bij Vodafone.

Maar hoezo zou een provider überhaupt verbieden om meer dan 1 abo te hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door DefLite op 27-03-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 16:14

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

CyBeR schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:46:
Ja, dat kan. Voor de zoveelste keer.

Land van het eeuwige vuur

Pagina: 1