Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]? Hot op Got

Pagina: 1
Acties:

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Op de frontpage "Hot op Got" staat bij mij al enige tijd bovenaan de lijst: "Geen idee welke telefoon je moet kopen?" Als ik op de link klik dan kom ik terecht bij: Forum » Overige » Mobile Aankoopadviesforum, en niet in het topic. Meerdere malen mijn cache geleegd en mijn login sessies verwijderd, maar helaas geen effect.

Enig idee waaraan dit kan liggen?.. Gebruik tevens Firefox 10 (op werk) en thuis Firefox 11. Met IE8 zonder ingelogd te zijn staat hij ook boven aan..

[ Voor 16% gewijzigd door JerX op 26-03-2012 10:27 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Uhm wat jij nu beschrijft is precies wat de bedoeling is.
De redeactie kan in dat blokje items pin pointen zodat die daar boven aan komen en blijven staan.
Dat het linkje uit komt in het overzicht is omdat je daar uit hoort te komen.

• JerX
DarkShadow16 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:53:
Uhm wat jij nu beschrijft is precies wat de bedoeling is.
De redeactie kan in dat blokje items pin pointen zodat die daar boven aan komen en blijven staan.
Dat het linkje uit komt in het overzicht is omdat je daar uit hoort te komen.
Zover ik weet word het gewoon om de tijd geüpdatet en volgens mij is het niet de bedoeling dat 1 topic in die lijst blijft hangen.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het kan wel, de andere topics in het lijstje worden periodiek ververst en verwijzen naar een topic, maar volgens mij is er dus ook een mogelijkheid om bepaalde onderdelen van GoT beter onder de aandacht te brengen. Er is dus ook geen topic 'Geen idee welke telefoon je moet kopen', daar is sinds kort een heel forum voor.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het was gewoon handiger als die link
"Mobile Aankoopadviesforum" als hot topicforum werd gelinkt(in plaats van "welke telefoon moet ik kopen". Ik vraag me af of dit een handmatige actie is geweest, die ook weer handmatig uit de lijst moet worden gehaald, of dat deze altijd boven blijft staan (omdat een subforum meer updates krijgt dan welk los topic dan ook), of dat hij automatisch zakt omdat er een verloop datum in zit.

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 26-03-2012 12:08 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• JerX
leuk_he schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:07:
Het was gewoon handiger als die link
"Mobile Aankoopadviesforum" als hot topicforum werd gelinkt(in plaats van "welke telefoon moet ik kopen". Ik vraag me af of dit een handmatige actie is geweest, die ook weer handmatig uit de lijst moet worden gehaald, of dat deze altijd boven blijft staan (omdat een subforum meer updates krijgt dan welk los topic dan ook), of dat hij automatisch zakt omdat er een verloop datum in zit.
hehe idd, de link staat er nu al een week.

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Als je even de search had gebruikt dan had je geweten dat dit dus de bedoeling is. De redactie kan daar dingen in zetten: http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30

• JerX
DarkShadow16 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:13:
Als je even de search had gebruikt dan had je geweten dat dit dus de bedoeling is. De redactie kan daar dingen in zetten: http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30
Had gekund ja, maar thanks voor de info. Dan maar wachten tot dat het weg gaat :+

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Is het mogelijk om bij elk hot item te plaatsen welke redacteur het item vastgepind heeft?
Bij het exemplaar van de TS zal het vast AW zijn, maar bij de rest ben ik ook nog weleens nieuwsgierig.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:37
JohnVanZetten schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:23:
Is het mogelijk om bij elk hot item te plaatsen welke redacteur het item vastgepind heeft?
Bij het exemplaar van de TS zal het vast AW zijn, maar bij de rest ben ik ook nog weleens nieuwsgierig.
De rest gaat gewoon automatisch gok ik. Waarschijnlijk aan de hand van het aantal reply's/views per uur o.i.d.
Pagina: 1