Casemod, waar doet de pc??

Pagina: 1
Acties:

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik vraag me af wat jullie met de pc doen tijdens een case-mod.
Het duurt zeker een weekie voordat ie klaar is; waar verblijft de pc gedurende deze tijd???

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Zonder kast aansluiten die hap en op tafel leggen. ;)

• Chiron
  • Laatst online: 15:53

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
die lag uitgestald over mijn bureau (de inhoud dan ;))
en ik was vrolijk op mijn laptopje aan het internetten (lang leve m'n serverbak :P)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• dfr0st
  • Laatst online: 24-08 20:35

dfr0st

Geel is mooier

Als losse onderdelen op mijn bureau, of alles blijft er in. Hangt van de mod af

-

Verwijderd

In de schuur. :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon alle onderdelen los op het bureau leggen, of een andere computer gebruiken.

• dfr0st
  • Laatst online: 24-08 20:35

dfr0st

Geel is mooier

Als losse onderdelen op mijn bureau, of alles blijft er in. Hangt van de mod af

-

Verwijderd

Of een mod doen die snel klaar is .
Mijn mod zal op een weekendje klaar zijn .

Verwijderd

Mamma plank op een schoenendoos gelegt en gewoon alles aangesloten en mindtown madness 2 gespeeld tegen een vriend >:)

Verwijderd

overall door het huis als ik merk hee dat moet er ook uit maar nu ben ik een hd en 128mb kwijt :(

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

De zijkantplaten en voorkant lagen eraf, en de bovekant was er oowk vanaf geschroefd :) maar hij stond nog wel (gammel) ovureind dus kompjoeturen me die hap... alleen mun baybus kon ik nie gebruike want die lag er half oit... Ik kan ECHT geen week zondur da ding hoor :)

I see dead pixels...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn kast ligt nu bij de autohandelaar voor een prof. spuitbeurt. (das het enige wat ik niet kan, de rest doe/probeer ik zelf)

dus mijn pc ligt lekker op een tafel en mijn cdrw en dvd liggen op mijn bureau naast mijn scherm. Toch wel handig, 2 voedingen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
gewoon 2de pc pakken >:)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Waarom niet gewoon een extra tower, om die zooi tijdelijk in te zetten. Ik wil nu ook gaan modden, maar ik koop gewoon een tweedehands Big Tower(zo groot mogelijk) en ga die verbouwen, mijn pc blijft dus gewoon intact.

/edit
Heeft er toevallig iemand nog een hele grote Big Tower te koop?? Nee, niet de Big Ben of Eifeltoren, of The Twin Towers, maar een Big Tower PC-Kast, liefst zonder voeding.

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
huh spuitwerk moeilijk?
Valt best mee, als je het waterproof opschuurt na 24 uur en dan nog 1 keer doet dan is het echt goed vlak hoor!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik had mijn kast al gespoten en heb hem naar atx gemod toen ik nieuwe spul binnenhad

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Daarom heb ik dus 4 computers.. dan kan ik altijd nog internetten.. en mail ophalen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op zaterdag 24 maart 2001 23:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom niet gewoon een extra tower, om die zooi tijdelijk in te zetten. Ik wil nu ook gaan modden, maar ik koop gewoon een tweedehands Big Tower(zo groot mogelijk) en ga die verbouwen, mijn pc blijft dus gewoon intact.

/edit
Heeft er toevallig iemand nog een hele grote Big Tower te koop?? Nee, niet de Big Ben of Eifeltoren, of The Twin Towers, maar een Big Tower PC-Kast, liefst zonder voeding.
De lokale schroothandelaar of stort? Is DE winkel voor tweakers >:)
Pagina: 1