Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
en ik was vrolijk op mijn laptopje aan het internetten (lang leve m'n serverbak
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
-
-
Verwijderd
Verwijderd
I see dead pixels...
dus mijn pc ligt lekker op een tafel en mijn cdrw en dvd liggen op mijn bureau naast mijn scherm. Toch wel handig, 2 voedingen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
/edit
Heeft er toevallig iemand nog een hele grote Big Tower te koop?? Nee, niet de Big Ben of Eifeltoren, of The Twin Towers, maar een Big Tower PC-Kast, liefst zonder voeding.
Valt best mee, als je het waterproof opschuurt na 24 uur en dan nog 1 keer doet dan is het echt goed vlak hoor!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
De lokale schroothandelaar of stort? Is DE winkel voor tweakersOp zaterdag 24 maart 2001 23:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom niet gewoon een extra tower, om die zooi tijdelijk in te zetten. Ik wil nu ook gaan modden, maar ik koop gewoon een tweedehands Big Tower(zo groot mogelijk) en ga die verbouwen, mijn pc blijft dus gewoon intact.
/edit
Heeft er toevallig iemand nog een hele grote Big Tower te koop?? Nee, niet de Big Ben of Eifeltoren, of The Twin Towers, maar een Big Tower PC-Kast, liefst zonder voeding.