Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 21:25
HIer een Samsung Galaxy Ace met Android 2.2. Mail gekoppeld aan hotmailadres.

Wanneer je een mail binnenkrijgt, en hem op de telefoon leest, dan staat-ie op de telefoon gemarkeerd als gelezen. Echter, wanneer je op computer in hotmail inbox inlogy, staan de mails alsnog als ongelezen gemarkeerd. :{.

Instellingen van mailaccount boden geen soelaas. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat wanneer de mails op telefoon gelezen worden, de mails in hotmail inbox ook daadwerkelijk als gelezen gemarkeerd worden . :?

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-11 14:04
Hotmail heeft alleen POP support. Met IMAP, zoals Gmail, wordt synchronisatie bijgehouden tussen apparaten en de server. Zover ik weet kan je tegenwoordig nog niet IMAP gebruiken met Hotmail, daar heeft microsoft geen (duidelijke) support voor gemaakt.

[ Voor 33% gewijzigd door Stef42 op 25-03-2012 23:06 ]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik meen dat je sinds ruim een jaar geleden ook met de gratis accounts hotmail kan benaderen via exchange. De standaard Android 2.2 mailclient ondersteunt dat vziw nog niet. Haal eens een exchange mail client uit de market en probeer dan m.hotmail.com als mailserver.

edit: Exchange zit er sinds 2.0 in, moet dus werken. Gewoon het juiste protocol uitzoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Ares408 op 25-03-2012 23:13 ]

• MPGalien
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:42
Je kan ook de Hotmail applicatie downloaden uit de Google Play Store. Als je dan je mails leest op je telefoon zullen ze als je op de pc inlogt ook gelezen zijn.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

MPGalien schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
Je kan ook de Hotmail applicatie downloaden uit de Google Play Store. Als je dan je mails leest op je telefoon zullen ze als je op de pc inlogt ook gelezen zijn.
Kan ook gewoon via de native client. Heb ik bij talloze mensen ingesteld.

http://www.mydigitallife....-on-android-with-htc-fix/