1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Kan je daar niks terug vinden op internet??
Johann Sebastian Bach
Nope.
(nuttige reactie btw
)
(nuttige reactie btw
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Als jij er ook niks kan vinden, mag je je reactie ook achterwege latenNivida_intel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:46:
Kan je daar niks terug vinden op internet??
Galois, ik kom heel veel referenties naar http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/viewforum.php?f=79. Je kan daar even rondkijken en rondvragen, want daar lopen mensen met meer specifieke kennis rond
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Worden je zenders wel in je geheugen gezet of is elke keer je radio gereset als je de auto aanzet. In dat geval zal wellicht de 12V en 12V acc. omgedraaid kunnen zijn. (als de radio aftermarket is ingebouwd).
Moet je ook elke keer een land invoeren of is een ander land als standaard ingesteld? Dan zouden het welicht de regionale instellingen kunnen zijn.
Moet je ook elke keer een land invoeren of is een ander land als standaard ingesteld? Dan zouden het welicht de regionale instellingen kunnen zijn.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nee, geheugen vd radiozenders is ok.
(systeem is af-fabriek)
Ik moet elke keer een land invoeren. Er is gelen enkel land voorgeselecteerd.
(systeem is af-fabriek)
Ik moet elke keer een land invoeren. Er is gelen enkel land voorgeselecteerd.
Ik weet niet hoe je Duits is (hoop goed), maar ik vond dit: http://www.motor-talk.de/...tionsgeraet-t2405351.html
Komt er op neer dat er vermoedelijk verschillende versies van de Navi CD in omloop zijn. Sommige doen het wel, anderen niet. Kortom: even langs de dealer en vragen of ie een andere CD voor je heeft
Alternatief: Een navi-cd voor alleen NL kopen, van wat ik zo snel las hebben de landspecifieke navi-cd's er geen last van namelijk
Komt er op neer dat er vermoedelijk verschillende versies van de Navi CD in omloop zijn. Sommige doen het wel, anderen niet. Kortom: even langs de dealer en vragen of ie een andere CD voor je heeft
Alternatief: Een navi-cd voor alleen NL kopen, van wat ik zo snel las hebben de landspecifieke navi-cd's er geen last van namelijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1