Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Hallo,

Sinds een week ben ik de eigenaar van een Garmin Zumo 220, voor op mijn motorfiets. Mijn vriendin zal de navi normaliter in haar auto hebben, aangezien de motor voor recreatief gebruik is.

Ik heb een vraagje over het updaten van een dergelijk apparaat. Ik heb de Garmin meteen in gebruik genomen zonder ook maar een blik op de handleiding te werpen, het werkt out of the box meteen en ik heb niets hoeven koppelen met de PC om het werkend te krijgen (gelukkig).

Nu is mijn vraag of het verstandig is om de Garmin te updaten? Of heb je hiervoor zo'n update-abonnement nodig van een x-aantal euro's. Of zit is er een mogelijkheid om de eerste maand na aankoop gratis te updaten?

Alvast bedankt voor eventuele insights.

Groet,

Jan

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Lastige vraag blijkbaar, niemand die een antwoord weet? :-)

Verwijderd

GoeiedagEem schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:05:

Nu is mijn vraag of het verstandig is om de Garmin te updaten? Of heb je hiervoor zo'n update-abonnement nodig van een x-aantal euro's. Of zit is er een mogelijkheid om de eerste maand na aankoop gratis te updaten?
Ik neem aan dat je zult begrijpen dat wij geen glazen bol hebben...Hang dat ding aan je computer, installeer de software en dan zie je vanzelf of je een gratis update kunt doen of er voor moet betalen toch :)

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-11 19:38
volgens mij is het bij garmin zo dat als je hem binnen 30dagen na het eerste gebruik (eerste gps fix) aan de pc hangt kan je de kaart gratis eenmalig updaten naar de laatste versie..

[ Voor 11% gewijzigd door wowgrunn op 09-04-2012 13:36 ]