Toon posts:

WD 2500AAJS vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik had ooit eens een topic aan gemaakt over mijn wd schijf die er zomaar mee gestopt was .na verschillende dingen geprobeerd te hebben kreeg ik hem maar niet meer aan de praat ,gewoon weg omdat de pcb die ik had niet juist bleek te zijn .nu naar veel speur en zoek werk toch een zelfde schijf tegen gekomen op pm met de zelfde firmware enz enz .Ik heb deze pcb gewoon om gezet en wonder boven wonder werkt de schijf weer .er is één Maar.ik heb hem aan gesloten via een extern sata apparaatje van Konig werkt prima zo .ik wilde dus mijn bestanden eraf plukken die voor ons belangrijk zijn dat is dan nu ook gelukt ,maar toch heeft hij een probleem en dat is als hij de schijf leest en dan komt hij met de melding wat te doen automatisch afspelen enz enz zodra ik dat weg klik stopt de schijf en is hij ook weg en begint hij weer opniew met zoeken naar de bestanden .vervolgens heb ik met de melding eens niets meer gedaaan en laten staan en zo bleef de schijf draaien en kon ik gerust de bestanden eraf plukken .Wat zou hier nog een probleem van kunnen zijn .Niet dat ik deze hd nog wil gaan gebruiken maar ben wel benieuwd of er iemand is waardoor dit nog zou kunnen komen .

P.s na het araf halen van alle bestanden heb ik de melding weg geklik met de boodschap niets te doen en nu blijft hij zichtbaar en kan er ook gewoon in komen zonder problemen :) beetje vreemd .

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:03
Ik zou is beginnen met een schone lei (alle partities weg en opnieuw aanmaken).

Verwijderd

Begin met het posten van je SMART gegevens.

En doe aub ook iets aan interpunctie, je tekst leest erg vervelend weg.