Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-06 22:27
Goedenmiddag,

Allereerst weet ik niet waar ik dit topic moet plaatsen dus mocht hij verkeerd staan, excuus.

Wat vooraf ging

Ik heb mijn laptop nu voorzien van SSD maar toch wil ik ook mijn hdd gebruiken, hiervoor moet ik een hdd caddy kopen om die te vervangen door mijn optical drive. Op Newmodeus koste deze echter 50 dollar, wat ik te veel vond. Daarna vond ik dezelfde op Ebay, maar dan voor 8 dollar + 6 dollar verzendkosten. Ik heb gelijk een Paypal account aangemaakt, en er geld op gestort, dit vervolgens omgezet in dollars zodat ik zonder problemen zou kunnen bestellen.

ps: dit is het artikel: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=310281612281

Echter..
Zodra ik het artikel wil afrekenen met paypal (netjes gegevens ingetoetst etc) krijg ik een foutmelding dat de betaling niet kan worden voltooid. Ik heb nog even gecheckt of het 'worldwide shipping' was en dat was het. Ook heb ik op mijn Paypal rekening gekeken of er voldoende saldo was en dat was er.

Wat ik verder heb gedaan
Ik ben op de 'meestgesteldevragenpagina' van Ebay geweest en heb wat rondgekeken op de communitysite van Paypal. Hier stonden een aantal dingen die ik geprobeerd heb:
  • Andere webbrowser gebruiken, ik gebruik standaard firefox, maar ik heb het nu ook met IE9 geprobeerd.
  • Ander artikel proberen, het kan zijn dat de paypal van de verkoper niet goed werkt (vond ik raar, aangezien het een 'topverkoper'was?)
Dit had allemaal geen resultaat en ik weet ook niet wat ik nu moet doen? Is er misschien iemand met Paypal die hier ervaring of een oplossing voor heeft? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:23

mace

Sapere Aude

Dit komt waarschijnlijk omdat je Paypal account niet geverifieerd is, dit kun je controleren door in te loggen op je paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
Er staat bij mij:

" Uw lidstatus is: Gecontroleerd "

Bedoelt u dat?

EDIT: Ik heb net mijn ebayaccount gekoppeld aan Paypal bij profielopties. Echter kan ik nog steeds niet betalen.

[ Voor 44% gewijzigd door evanraalte op 25-03-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

PayPal hulp al geraadpleegd?
Waarom werd mijn transactie niet voltooid?

Er zijn een aantal hoofdredenen waarom een betaling niet voltooid zou kunnen worden:
  • De functionaliteit geld overmaken zou tijdelijk niet beschikbaar kunnen zijn omdat uw PayPal-rekening beperkt is.
  • Uw PayPal-saldo is onvoldoende toereikend om uw transactie te betalen en er is geen betaalbron geregistreerd bij uw PayPal-rekening of de betaalbron heeft onvoldoende saldo.
  • Uw PayPal-saldo is ontoereikend om aan de betaling in kwestie te kunnen voldoen. Als u saldi in andere valuta's heeft met voldoende saldo, moet u geld overboeken tussen saldi om de transactie te voltooien.
  • De betaling is geblokkeerd door ons systeem. We maken gebruik van complexe statistische modellen om gedragspatronen te herkennen. Deze modellen zijn vergelijkbaar met de manier waarop banken en creditcardmaatschappijen afwijkende gedragspatronen herkennen bij de goedkeuring van afzonderlijke transacties. Als ons systeem een bepaalde betaalbron voor een transactie blokkeert, is dit slechts een indicatie dat de afzonderlijke transactie in een patroon past dat we zich eerder bij een hogere kans van falen hebben zien manifesteren. We verzekeren u dat dit een standaard procedure is voor alle transacties die via PayPal verlopen.
Mijn advies: contacteer PayPal support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
Net een mailtje gestuurd. Kan ik hieruit begrijpen dat dit niet normaal is? Ik bedoel, het is allemaal duidelijk voor mij welke handelingen je moet doen, maar het werkt toch niet.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
't kost je wel 10 cent per minuut, maar de telefonische klantenservice van Paypal is goed en ze kunnen je zeker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
Het is gelukt! ik heb wat met instellingen gespeeld en vervolgens het product via een andere verkoper gekocht! Nu ging de transactie wel goed! één klein dingetje, ik heb net de transactie afgerond maar op de site van ebay staat dat ik nog moet betalen? ook bij paypal is er nog geen geld af. Gaat dat na een tijd vanzelf? Ik er heb geen zin in dat het 2 keer wordt afgeschreven :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Waarschijnlijk is het probleem ontstaan dat je geen CreditCard en/of Bankrekening aan je PayPal account had toegevoegd, want je zei dat je geld op je PP Account had gestort?

Status duurt altijd ff, na een uurtje moet het meestal wel goed staan.
Pagina: 1