ik kan aan 10 intel pentium III engineering samples kopen zou ik dat doen?? ik weet alleen dat ze geen multiplier lock hebben maar zijn ze verder slechter/beter dan de normale versies?
HOE ik er precies aan kom vertel ik liever niet, maar het is niet helemaal legaal zou ik maar zeggen. (de cpu's zijn niet gejat)Op zaterdag 24 maart 2001 20:58 schreef Vo0 het volgende:
Hoe duur en HOE wil je er precies aan komen.
Ik zou het trouwens wel doen.
het gaat om deze cpu's:
2x PIII 800EB
3x PIII 866EB
5x PIII 1GHz
alles bij elkaar voor 2000,-
KOPEN, NO DOUBT
Geen inspiratie
ik zeg toch dat het niet helemaal legaal is?? de persoon die ze levert kan er gratis aankomen...Op zaterdag 24 maart 2001 21:08 schreef tineau het volgende:
Vindt je het vreemd als ik zeg dat ik je niet geloof!
edit:
ik noem geen namen, zoek hem zelf maar.. hij zit hier ergens op GoT (en het is geen VipTweak die ze levert..
ik noem geen namen, zoek hem zelf maar.. hij zit hier ergens op GoT (en het is geen VipTweak die ze levert..
zoals ik al zei.. zoek hem zelf maar.... ik weet 100% zeker dat je hem vind...
P4 ook leverbaar zonder lock
P4 ook leverbaar zonder lock
Verwijderd
precies.......Op zaterdag 24 maart 2001 21:25 schreef broembere het volgende:
yep
een meisje van 17 die aan unlocked p3 cpu's ken komen
edit:
is dit niet gewoon VipTweak onder een andere naam die iedereen voor de gek wil houwe??
is dit niet gewoon VipTweak onder een andere naam die iedereen voor de gek wil houwe??
Verwijderd
Het vertrouwen tegenover andere GoTers is weer naar een nieuw minimum gedaalt zo te zien. Een maar al te goed zichtbare ontwikkeling helaas 
Maar als je eraan kan komen dan zou ik dat doen. 5 PIII 1ghz voor 2k is al een goede deal en dan ook nog 5 extra procs erbij? Ik zou er niet lang over na hoeven denken.
Kopen dus.
Maar als je eraan kan komen dan zou ik dat doen. 5 PIII 1ghz voor 2k is al een goede deal en dan ook nog 5 extra procs erbij? Ik zou er niet lang over na hoeven denken.
Kopen dus.
ik ga die cpu's ook zeker wel halen.
er zijn een paar dingen die ik ff kwijt wil:
1. ik ben GEEN VipTweak
2. ik wil best zeggen wie het is alleen dan wel op de ICQ
3. geloof wat je wilt geloven, maar wat ik zeg is de realiteit
er zijn een paar dingen die ik ff kwijt wil:
1. ik ben GEEN VipTweak
2. ik wil best zeggen wie het is alleen dan wel op de ICQ
3. geloof wat je wilt geloven, maar wat ik zeg is de realiteit
Lever mij een 2 1Ghz P3's, unlocked die jij gaat kopen zoals je net zegt. En ik betaal je er 2000 piek voor, ben je gelijk uit je de kosten, ik grap nu echt niet, kan je ze echt werkelijk leveren koop ik er 2, maybe 4.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()