Toon posts:

Phonehouse ontzettend duur geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een tegoedbon bij phonehouse. Kon geen geld terug krijgen en tegoedbon leek mij prima.Helaas hebben zij via groupons ook een aantal keer bonnen verkocht.
Nu is alles bij phonehouse ontzettend duur geworden.

Zeker als je ze vergelijkt met andere websites. Scheelt soms honderden euro's bij duurdere toestellen.
Wel slim van ze natuurlijk....mensen met die bonnen zijn haast gedwongen om bij ze te kopen.

Alleen voel ik mij nu knap genaaid. Bijna zou ik zeggen dubbel genaaid. Geen groupon korting, wel de nadelen van de prijsverhogingen.

Eigenlijk alleen de webonly deals zijn nog interessant.

Anyway anderen die de hogere prijzen bij tph hebben gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt omdat ze al die tablets gratis naar een hoop tweakers moesten sturen :+ het moet ergens vandaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:42:
Ik heb een tegoedbon bij phonehouse. Kon geen geld terug krijgen en tegoedbon leek mij prima.
Waarvoor precies, garantie o.i.d.? Daar zou ik nooit tegoedbonnen voor accepteren, om deze reden.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 13:23
Ik heb ook zo'n tegoedbon.

Maar goed, zo'n bon
- Accepteer jezelf als je hiermee accoord gaat voor bv een garantieafhandeling
- Kreeg je bij je tablet (die ooooit komt) en is dus pure winst.

Ik behoor tot de laatste categorie. In mijn geval heb ik 'm aan m'n pa gegeven, dan kan die er mooi beltegoed voor halen. Daarmee zijn ze tenminste niet 'duur'. Of je koopt prepaid voor een verjaardagskado oid. Alleen als je tegoedbon een hoge waarde heeft is dat misschien minder handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt iets gekocht en daarbij heb je de AV geaccepteerd. Om die reden heb je nu een bon terug gekregen bij het retourneren van het oorspronkelijke artikel. Het is jammer voor je dat andere producten waar je nu naar kijkt duurder zijn dan de concurrentie, maar ik zie niet hoe dit tot een interessante discussie kan leiden. Ik doe dit topic voor je op slot. :)

Dit topic is gesloten.