.
[ Voor 99% gewijzigd door HA5H op 22-09-2017 13:17 ]
[ Voor 99% gewijzigd door HA5H op 22-09-2017 13:17 ]
Anoniem: 404361
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 25-03-2012 11:36 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
1000mb (is geen 1gb, 1gb =1024mb) internet is tegenwoordig slechts 1e 6 maanden voor 9,99, daarna voor 16,99 per maand.. zie www.ben.nlEgocentrix1 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:37:
Mijn suggestie zou een abbo van Ben zijn. Die heb ik namelijk zelf ook. Je kunt, als het maar voor 1 jaar is, een abbo afsluiten met 1GB internet voor 9,99 en een bel/sms-bundel van 250 units voor 6,99. Dit maakt dan samen 16,98 in de maand (surprise!). Na een jaar wordt het iets duurder, maar dat zal een paar euro zijn. Je kunt het ook zonder problemen iedere maand opzeggen, ook in het eerste jaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 25-03-2012 11:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Egocentrix op 25-03-2012 11:46 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Wat voor provider heb je nu? T-Mobile is ongetwijfeld de slechtste van de 3 providers die we in Nederland hebben. Maar als je al T-Mobile hebt en je hebt goede dekking dan is over het algemeen T-Mobile de goedkoopste. Tenminste dat was in het verleden. Ik had alleen maar gezeik. In Den Haag zuidwest (dus niet eens buiten Den Haag) was ik thuis regelmatig niet bereikbaar.Ik ben vooral op zoek naar de beste provider, met de beste dekking, beste deal en beste samenwerking qua hun mobiele netwerk en mijn iPhone.
dat met snelheid omlaag na 1GB bij ben is het idd heel lang geweest, maar sinds 3 a 4 maanden hebben ze ivm onze supergoed werkende concurrentie op de telecommarkt (niet dus) de andere providers gevolgd met prijsverhogingen.. En zodoende is onbeperkt weg, 10 euro voor 500mb 17 voor 1000mb, maar (voorlopig) met actieprijzen 8 en 10 euro voor de 1e 6 maanden..Egocentrix1 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:45:
Ze maken het wel ingewikkeld dan.. In de tarievenlijst: http://www.ben.nl/doc_content/Ben_prijslijst_abonnees.pdf staat dat je 9,95 per maand betaald en dat je snelheid omlaag gaat na 1000 MB. Op de bestelpagina staat 9,99 -> 16,99. Snap jij het, snap ik het?
Also: ik vind zelf voor ben ook 2 MBit
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 25-03-2012 11:50 ]
heb zelf een iphone 4, voor een neef 4s gekocht.. werkt tig keer sneller.. siri is troep idd gebruikt niemand..magnifor schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:49:
[...]
Wat voor provider heb je nu? T-Mobile is ongetwijfeld de slechtste van de 3 providers die we in Nederland hebben. Maar als je al T-Mobile hebt en je hebt goede dekking dan is over het algemeen T-Mobile de goedkoopste. Tenminste dat was in het verleden. Ik had alleen maar gezeik. In Den Haag zuidwest (dus niet eens buiten Den Haag) was ik thuis regelmatig niet bereikbaar.
En als je van plan bent om een 1 jarig abbo te nemen, waarom dan niet de iPhone 4? Verschillen tussen de 4 en de 4s zijn verwaarloosbaar aagezien Siri hier nauwelijks werkt. Je bent dan veel goedkoper uit omdat het toestel simpelweg minder kost en als je jaar abonnement is afgelopen kan je meteen door naar de iPhone 5.
Niet beter omdat de 4s niet meer functies heeft. Het is alleen sneller maar min of meer na 6 maanden komt alweer de iPhone 5, die zal weer "tig" keer sneller zijn dan de 4s. Dus als hij altijd een jaar abonnement afsluit dan kan je beter voor de 4 gaan vind ik.Anoniem: 404361 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:51:
[...]
heb zelf een iphone 4, voor een neef 4s gekocht.. werkt tig keer sneller.. siri is troep idd gebruikt niemand..
maar hij is zeker sneller en beter..
ligt er ook aan of hij na die ene jaar van plan is weer een nieuwe aan te schaffen.. als hij die voor lange tijd wil gebruiken kan hij beter gelijk de beste van dit moment kopen..magnifor schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Niet beter omdat de 4s niet meer functies heeft. Het is alleen sneller maar min of meer na 6 maanden komt alweer de iPhone 5, die zal weer "tig" keer sneller zijn dan de 4s. Dus als hij altijd een jaar abonnement afsluit dan kan je beter voor de 4 gaan vind ik.
Nou, als je een jaar abonnement afsluit lijkt het mij wel logisch dat je na een jaar een nieuw toestel neemt. Vaak krijg je ook flinke korting op toestellen als je verlengt.Anoniem: 404361 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:55:
[...]
ligt er ook aan of hij na die ene jaar van plan is weer een nieuwe aan te schaffen.. als hij die voor lange tijd wil gebruiken kan hij beter gelijk de beste van dit moment kopen..
ja meer functies heeft het niet that´s true..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 25-03-2012 12:37 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Houdt er bij Hi wel rekening mee dat je geen eigenaar bent van het toestel. Mocht je dit dus na een jaar willen verkopen, dan gaat dat niet, tenzij je eerst de vooralsnog niet gedefinieerde restwaarde aan Hi betaalt.Destianto schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:09:
@ TS,
Je geeft aan bijna een jaar in het bezit te zijn van een telefoon. Is het de norm om jaarlijks het nieuwste toestel te hebben ? In dat geval is het nieuwe lease abonnement van Hi misschien een optie.
Ik ben ook voor de iphone 4S gegaan i.c.m één van de voordeligste 1-jarige abonnementen.
Eindstand is dat ik jaarlijks minder kwijt ben dan de toestelwaarde inclusief abb !
Maar als je nu gewoon een jaartje met de 4s gaat leasen, en daarna overstapt op de iPhone 5 met lease contract en jaar later op de 5s etc, ben je volgens mij wel vele malen goedkoper uit als dan je 450,- plus (5,-x12) betaald aan abbo waar je daarna wel eigenaar bent van de telefoon die je dan toch weer doorverkoopt om je iphone 5 te bekostigen?Huntard schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Houdt er bij Hi wel rekening mee dat je geen eigenaar bent van het toestel. Mocht je dit dus na een jaar willen verkopen, dan gaat dat niet, tenzij je eerst de vooralsnog niet gedefinieerde restwaarde aan Hi betaalt.
⏩ PVOutput☀️
En volgens mij is de TS zo een persoonAnoniem: 404361 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:07:
die lease constructie is dus een oplossing voor degenen die altijd maar de nieuwste toestel willen en niet voor mensen die pas een nieuwe toestel aanschaffen wanneer de oude niet meer werkt.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 99% gewijzigd door HA5H op 22-09-2017 13:18 ]
Wordt het probleem met je internet niet veroorzaakt door T-mobile door slecht bereik? Hoeft niet perse je Blackberry te zijn.Haakontje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:56:
Ik zit nu bij T-Mobile met mijn BlackBerry en daar is het internet echt crack/waardeloos, vaak valt dit gewoon weg of werkt het niet naar behoren. Dit kan echter ook liggen aan het BlackBerry Prepaid-plan dat ik daar afneem en dat dit gewoon niet goed werkt. Ik weet niet precies hoe dit bij de iPhone ligt met internet via een abbo ipv prepaid, zijn er deskundigen hier in de zaal?
Dat durf ik echt niet te zeggen, dat zou heel goed kunnen. Of de verbinding in dat BlackBerry Prepaid-plan is gewoon shitty.magnifor schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Wordt het probleem met je internet niet veroorzaakt door T-mobile door slecht bereik? Hoeft niet perse je Blackberry te zijn.
Ik kan hier vrij weinig uit opmaken, zou je dit wat meer duidelijker kunnen stellen?M3lvinG schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:52:
Kpn B&s&w 1000 1 jarig
3 mnd 25
9 mnd aanpassen aan gewenst abbo.
Iphone 167
Op studentmobiel
Ik vermoed dat M3lvinG bedoeld:Haakontje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:36:
Ik kan hier vrij weinig uit opmaken, zou je dit wat meer duidelijker kunnen stellen?
Ik heb special gekozen om deze periode de 4S over te slaan ivm weinig toegevoegde waarde tussen een iPhone 4. Maar dit heeft betrekking ook tot het gebruik. Je mist niet veel, alleen Siri is exclusief voor 4SHaakontje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:09:
Wat zouden jullie verder aanraden qua toestel?
Een iPhone 4 of een 4S?
Radical Birds
Fout. Netwerksnelheden (en dus ook dataverkeer) zijn gewoon veelvouden van 10. Die zijn ook nooit uitgedrukt in tweemachten.Anoniem: 404361 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:41:
[...]
1000mb (is geen 1gb, 1gb =1024mb) internet is tegenwoordig slechts 1e 6 maanden voor 9,99, daarna voor 16,99 per maand.. zie www.ben.nl
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-03-2012 22:13 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
je probeert slim over te komen, maar dat wat gehanteerd wordt is toch echt 1GB = 1024MBJaap-Jan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:11:
[...]
Fout. Netwerksnelheden (en dus ook dataverkeer) zijn gewoon veelvouden van 10. Die zijn ook nooit uitgedrukt in tweemachten.
1 Gb/s = 1000 Mb/s
1 GB = 1000 MB
Tegenwoordig geldt dit overigens officiëel ook voor geheugen en harde schijven en heb je de kiB (en afgeleiden) om de opslag aan te geven in machten van 2.
Wanneer je nu al een slechte verbinding hebt bij T-Mobile, met je BlackBerry, moet je zeker niet met een iPhone op hun netwerk (of bijv. Tele2) beginnen, want die heeft heus geen betere ontvangst, dan een BB.Haakontje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:56:
Wow, zoveel reacties binnen een paar uur had ik niet verwacht, veel dank daarvoor!
Ik zit nu bij T-Mobile met mijn BlackBerry en daar is het internet echt crack/waardeloos, vaak valt dit gewoon weg of werkt het niet naar behoren. Dit kan echter ook liggen aan het BlackBerry Prepaid-plan dat ik daar afneem en dat dit gewoon niet goed werkt. Ik weet niet precies hoe dit bij de iPhone ligt met internet via een abbo ipv prepaid, zijn er deskundigen hier in de zaal?
1) Het SI gaat over de prefixen, dus wat een 'K', 'M', 'G' voorstelt, niet één of ander flutpostje op één of ander forum.Anoniem: 404361 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:13:
[...]
je probeert slim over te komen, maar dat wat gehanteerd wordt is toch echt 1GB = 1024MB
Oftewel, zelfs voordat IEC en SI zich ermee begonnen te bemoeien, was het al conventie dat netwerksnelheden veelvouden van 10 waren.Note that this goes against the traditional use of binary prefixes for memory size. These decimal prefixes have long been established in data communications. This occurred before 1998 when IEC and other organizations introduced new binary prefixes and attempted to standardize their use across all computing applications.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
ik snap het, jij probeert 1 liter melk als zijnde 1 kilo te verkopenJaap-Jan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:08:
[...]
1) Het SI gaat over de prefixen, dus wat een 'K', 'M', 'G' voorstelt, niet één of ander flutpostje op één of ander forum.
2) Verder leesvoer over geheugen vs. netwerksnelheden is ook te vinden op Wikipedia. Specifieker:
[...]
Oftewel, zelfs voordat IEC en SI zich ermee begonnen te bemoeien, was het al conventie dat netwerksnelheden veelvouden van 10 waren.
Ik zit niet zomaar wat uit m'n nek te blaten, hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 27-03-2012 23:53 ]
Nee, jij probeert de definitie van 'kilo' te veranderen.Anoniem: 404361 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:51:
[...]
ik snap het, jij probeert 1 liter melk als zijnde 1 kilo te verkopen
En nu probeer jij slim over te komen.overigens gaat dat artikel over de internetsnelheden en niet over datasnelheden waarbij het ook nog vaak super onduidelijk is wat het verschil nou precies is tussen Kbit en Kbyte en noem zo maar op.
Dat feit is juist geen feit, dat is nou net wat ik probeer duidelijk te maken.bij data als zijnde hoeveelheid dat je mag verstoken is het feit is gewoon 1GB is 1024MB, hoe je het ook wendt of keert.
Mijn doel is niet om een essay te schrijven, mijn doel is om duidelijk te maken dat je fout zit. Zoek maar eens een bron die bevestigd dat netwerksnelheden worden gemeten in tweemachten.dat het wikipedia is natuurlijk.. op school zeggen ze altijd, wikipedia is het begin van je zoektocht en nooit het steunpilaar.
No, he is correct. Network speeds have always been in bits per second, and have never used powers of two.
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-03-2012 01:02 ]
ik ga niet langer in discussie met jou over dit feit.Jaap-Jan schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:19:
[...]
Nee, jij probeert de definitie van 'kilo' te veranderen.Dat heeft geen bal met dichtheid te maken.
[...]
En nu probeer jij slim over te komen.1) Netwerksnelheid (of zoals jij noemt 'internetsnelheid') is ook gewoon een datasnelheid (data rate). 2) 1 byte is tegenwoordig altijd 8 bit, al was dat vroeger niet altijd zo. En anders heb je altijd nog het neutralere woord 'octet'.
[...]
Dat feit is juist geen feit, dat is nou net wat ik probeer duidelijk te maken.
[...]
Mijn doel is niet om een essay te schrijven, mijn doel is om duidelijk te maken dat je fout zit. Zoek maar eens een bron die bevestigd dat netwerksnelheden worden gemeten in tweemachten.
Ik heb nog een extra bron voor je:
[...]
nou ja ik zie toch echt web 1GB staan en dan aftellen van 1024mb.. zie nergens 1,024GB staan.Jaap-Jan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:08:
Heb ik zelf ook, maar dat betekent dus dat Vodafone 1,024 GB heeft.
En datzelfde zou ik ook zeggen als je er gewoon uitgeluld bent maar niet wil toegeven.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 29-03-2012 19:25 ]
ik heb twijfels, waarom ene iphone, geen android of wp?Haakontje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:09:
Wat zouden jullie verder aanraden qua toestel?
Een iPhone 4 of een 4S?
bij tele2 via gsmweb.nl kom je uit op gemiddeld 32,50 per maand voor smartmix 350 + 500mb + 106 euro bijbetalen of 36,56 per maand voor smartmix 350+ 1000mb + 68 euro bijbetalen..Luukje01 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:25:
[...]
ik heb twijfels, waarom ene iphone, geen android of wp?
ik vind iphone belachelijk duur, zeker 10 tot 15 euro duurder dan andere tellies (mijn htc desire s heb ik voor 30 euro per maand, iphone 4 heb je dan 45 euro permaand, zeflde abbo). ik denk dat je die 15 euro permaand echt wel aan iets anders kan besteden. iPhone abbo's (los toestel of nie) het is altijd belachelijk duur. Maar dit is mijn mening.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 29-03-2012 22:48 ]
Dit is echter in het zuinigste geval. De beste optie voor jou lijkt mij Hollandsnieuwe.Het (zover ik heb gevonden) allergoedkoopste abonnement in combinatie met een iPhone
Tele 2
- 100 belminuten/sms'jes
- 200 MB internet
- Totaal: 24*8 + 599 = 791 euro over een periode van twee
De €599 is voor een 16 GB iPhone 4S. De maandelijkste kosten zijn 8 euro. Je kan bij Tele2 echter alleen maar een 1-jarig abonnement afsluiten: je zult zelf even moeten kijken of dit gewoon stilletjes doorloopt totdat je het opzegt.
Als je voor Hollandsnieuwe mét 500 MB bundel gaat, zul je uitkomen op 14 euro per maand. Het mooie is dat je hier dus níet 1 GB hebt (wat voor jou mogelijk over-kill is), maar in principe wél altijd meer dan 500 MB.Hollandsnieuwe
Het '275'-abonnement
- 2-jarig abonnement
- 275 units voor zówel SMS'jes, áls belminuten, áls MB's
- Extra '500 MB'-bundel
Totale kosten: 24 * 9 ('275' abonnement) + 24*5 ('500 MB'-bundel) + 599 (iPhone 4S 16 GB) = €935 over een periode van twee jaar
via wederverkoper sites kan je die tele2 sim only´s ook voor 2 jaar krijgen. gsmweb.nl bijvoorbeeld 100min/sms + 1000MB = 13 €/pm, 200 min/sms +1000mb = 15 euro per maand. (met de actie die geldt, is 500mb 24 maanden lang €7.5 per maand ipv €10 en 1000MB internet 24 maanden lang €10 per maand ipv €15)
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 30-04-2012 20:43 ]
ik ontkracht jouw dan ook niet, vul alleen aanUniciteit schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:00:
Ik had het enkel over het goedkoopste abonnement dat ik zo kon vinden mét internet en mét belminuten en sms'jes.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq