HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
ehhh? high-end?
pricewatch: Sony Ericsson Walkman Live with Walkman Zwart is bijna hetzelfde als mijn telefoon: pricewatch: Sony Ericsson Xperia Mini Pro Zwart
pricewatch: Sony Ericsson Walkman Live with Walkman Zwart is bijna hetzelfde als mijn telefoon: pricewatch: Sony Ericsson Xperia Mini Pro Zwart
Voor 160,- mag je niet klagen, maar voor iets meer heb je gelijk een veel betere telefoon.
Ik zou als ik jou was een HTC Desire HD of Alcatel OT-995 kopen, die zijn wel iets duurder (tweedehands is de Desire HD ongeveer even duur), maar echt stukken beter.
De Alcatel is trouwens een pre-order, geen idee waneer ie word verzonden als je m zou bestellen.
Ik zou als ik jou was een HTC Desire HD of Alcatel OT-995 kopen, die zijn wel iets duurder (tweedehands is de Desire HD ongeveer even duur), maar echt stukken beter.
De Alcatel is trouwens een pre-order, geen idee waneer ie word verzonden als je m zou bestellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Remcom00 op 24-03-2012 21:13 ]
hoidoei
Die Walkman is gewoon low end zeker niet je geld waard. Desire HD is ook overpriced en die Alcatel ken ik persoonlijk niet. Ik zou zeggen kijk lekker rond op de forum en pricewatch en je zal rond de 200 euro genoeg betere toestellen vinden zoals een Xperia Ray or een Defy Plus.
Move -> MAA
Lees ook vooral Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en houd in gedachten,
Lees ook vooral Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en houd in gedachten,
hoe meer voorwerk jij doet, hoe eerder mensen geneigd zullen zijn om je te helpen.
[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 25-03-2012 13:17 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Qua processorsnelheid en werkgeheugen scoort de desire toch niet veel beter dan de Sony live?Remcom00 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:12:
Voor 160,- mag je niet klagen, maar voor iets meer heb je gelijk een veel betere telefoon.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Is de pricewatch: Samsung Galaxy W i8150 Zwart niet ook een concurrent voor de htc Desire hd?
Ik heb een Xperia Neo V, en vind deze net zo goed als een Iphone, dure Samsung, of HTC..
Beeldscherm is HD, opnames zijn zeer goed, krijgt ICS met een week ofzo.
Als dat bij de Walkman ook zo is (mooi merk vind ik nog steeds, moeten ze meer gebruiken), dan heb je een mooi toestel.
Veel populaire toestellen zijn way overpriced tegenwoordig. Sony doet daar kennelijk niet aan mee.
Als dat bij de Walkman ook zo is (mooi merk vind ik nog steeds, moeten ze meer gebruiken), dan heb je een mooi toestel.
Veel populaire toestellen zijn way overpriced tegenwoordig. Sony doet daar kennelijk niet aan mee.
Nee, de Neo V heeft een fwvga scherm, slechtere camera dan de Neo (5mp ipv 8mp) en ICS komt voor bepaalde 2011 Xperia toestellen pas in de zomer. Daarnaast is het een vrij dik toestel en leverbaar vanaf €225. Niet bepaald een goed toestel voor die prijs.pennywiser schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:58:
Ik heb een Xperia Neo V, en vind deze net zo goed als een Iphone, dure Samsung, of HTC..
Pagina: 1