Beste tweakers,
Eerst mijn pc gegevens dan maar:
i7 860 2,8ghz,
MSI P55-GD65,
hd5850
OCZ 600 watt voeding
windows 7
hdd:
1x samsung HD103UJ
2x samsung HD103SJ
Deze heb ik niet in raid staan of iets dergelijks.
Ik heb sinds eergisteren problemen met 1 van mijn hardeschijf. Bij "mijn computer" zie ik normaal 3 partities (C,D + E) met daarbij een balkje met hoeveel GB ik aan vrije ruimte heb. Echter kreeg eergisteren bij partitie D niks meer te zien.
Het enige wat daar nog stond was: Local Disk(D:) NTFS.
Als ik het probeer te openen krijg ik de foutmelding: D:\ is nog accessible. Access is denied.
Hiervoor heb ik nooit problemen gehad en kon ik het altijd openen.
In de bios worden alle hardeschijven herkend. Ook als ik HD Tune pro draai, ziet hij ook alle 3 de hardeschijven. Ik vind het raar dat ik de hardeschijf niet kan openen, maar wel herkend worden.
Op internet kon ik hier niks over vinden, dus vandaar dat ik de vraag toch hier stel wat het zou kunnen zijn?
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, zo niet dan hoor ik het wel!
Eerst mijn pc gegevens dan maar:
i7 860 2,8ghz,
MSI P55-GD65,
hd5850
OCZ 600 watt voeding
windows 7
hdd:
1x samsung HD103UJ
2x samsung HD103SJ
Deze heb ik niet in raid staan of iets dergelijks.
Ik heb sinds eergisteren problemen met 1 van mijn hardeschijf. Bij "mijn computer" zie ik normaal 3 partities (C,D + E) met daarbij een balkje met hoeveel GB ik aan vrije ruimte heb. Echter kreeg eergisteren bij partitie D niks meer te zien.
Het enige wat daar nog stond was: Local Disk(D:) NTFS.
Als ik het probeer te openen krijg ik de foutmelding: D:\ is nog accessible. Access is denied.
Hiervoor heb ik nooit problemen gehad en kon ik het altijd openen.
In de bios worden alle hardeschijven herkend. Ook als ik HD Tune pro draai, ziet hij ook alle 3 de hardeschijven. Ik vind het raar dat ik de hardeschijf niet kan openen, maar wel herkend worden.
Op internet kon ik hier niks over vinden, dus vandaar dat ik de vraag toch hier stel wat het zou kunnen zijn?
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, zo niet dan hoor ik het wel!